hodesleng Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hvilket jagerfly spill er det som er best for tida? Tenker da på nåtids jagerfly, ikke 2nd World War Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Falcon 4 med diverse oppgraderinger er vel fortsatt det beste.. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 I beg to differ Aasgaard... Det beste er nok Jane's F/A-18. Ikke misforstå, Falcon er kult det, men føler at Jane's gir meg mer... www.simhq.com har mye bra om flysims (jagerfly). des,OUT! Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Litt offtopic: Hvilket flyspill andre verdenskrig er best? Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Kommer et nytt spill ganske snart som heter Lock on: Modern Air Combat som ser veldig bra ut. http://www.tothegame.com/game.asp?ID=483 Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Falcon 4 med diverse oppgraderinger er vel fortsatt det beste.. Hvor får jeg kjøpt spillet? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Litt offtopic: Hvilket flyspill andre verdenskrig er best? det er vel IL2- Sturmovik med addons? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Litt offtopic: Hvilket flyspill andre verdenskrig er best? det er vel IL2- Sturmovik med addons? Huff, det suger Prøvde meg på litt lavtflyging, så kræsjet jeg i et usynlig tre.. ikke så moro :x Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 gode gamle strike commander er det ingenting som slår spill messig. Lenke til kommentar
daggerfall Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 gode gamle strike commander er det ingenting som slår spill messig. Du kom meg i forkjøpet Strike comander er det beste! God grafikk til å være 93 er det foresten noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Falcon 4 med diverse oppgraderinger er vel fortsatt det beste.. Hvor får jeg kjøpt spillet? Vet ikke, men er du heldig kan du finne det i en restekasse eller lignende. Du kan jo prøve å se i webshoper/bruktmarkeder osv. også. Du må huske å installere patchene, de gjør _mye_. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 gode gamle strike commander er det ingenting som slår spill messig. Du kom meg i forkjøpet Strike comander er det beste! God grafikk til å være 93 er det foresten noen som vet hvor jeg kan få tak i det? bah! F-29 Retaliator, ingen over, ingen vedsiden av... (resten er under ) Desidert det råeste fly spillet EVER! Ellers så var jo Jane's F-15 Rimelig bra også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå