1915 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 har en lg p990 optimus 2x og for noen dager sine så skulle jeg bruke usbkabelen til dataen på telefon for "telefonlagring" men det kom ikke opp. så skulle slå av og på telefonen for å se om det ble ordna seg. da jeg skulle slå den på igjen kom den ikke på igjen. bar loada startskjermen "lg" tok ut batteriet, slo på igjen og holdt inne volumknapen ned og home for å resette telefon. det kom opp "upgrading, pleas wait" slik sto den i 2 døgn uten at det skjedde noe? hva nå? kjøpte den brukt så har jo ingen garanti eller noe så jeg kan sende den på reprasjon.. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 noen som vet? eventuelt hva det koster å få repraret den hos elkjøp? Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Du kan jo prøve å "NVFlashe" den for å se om du får den opp igjen. Kan vel muligens virke dersom det er noe "software" feil som har skjedd.. Google "nvflash optimus 2x" og du får opp flere guider.. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 har fått det iorden. etter X antall forsøk på resetting så gikk det. den er iorden nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå