nagina Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Life on hit er bare must 2 have, er så mye ekstra heal. Har selv ca 700 heal per hit, planen er 1000, men det koster! Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Det jeg fortsatt lurer på er hvordan lifesteal fungerer. Har hørt at % lifesteal blir redusert med 80% på inferno, gjelder dette også for +life on hit? Hvis man feks har to våpen, hver av de med +600 life pr hit, og man bruker ways of the hundred fist som primary(10 attacks), vil man da få 12.000 hp pr serie med slag? Det er sant at lifesteal har en 80% reduksjon på inferno, så ja, lifesteal er søppel. Og nei, life per hit varierer fra skill til skill og rune til rune. Alle skills/runes har modifiers som øker/senker mengden life per hit. Aoe-skills har som regel langt mindre life per hit. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Hihihi Endret 1. juni 2012 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Haha,den var god den Noen som er på inferno som kan poste stats, gear og skill valg + noen taktikk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Ønsker det samme. Skal jeg stacke vitality + resistanse så mye jeg kan? Drite i dex og damage? Har ca. 2mill å bruke, så er ikke store sakene. Ble lvl 60 med monken min nå. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Er det andre enn meg som sliter med å bruke Tempest Rush? Jeg ser for meg det er en bra skill til å slippe ut av større grupper fiender, men når jeg er på vei ut av en gruppe blir jeg teleportert dit jeg startet igjen etter et halvt sekund eller noe slikt. Det ser veldig ut som lag, men jeg har hatt ~75ms ping i kveld. Endret 1. juni 2012 av Zlatzman Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Fullførte akkurat Nightmare ved lvl 50 som monk. Har gått solo hele tiden. Ikke brukt ei krone på AH, kun brukt det som er droppet. Synes det er vel enkelt jeg. men antar at hell blir værre. Må begynne å bruke noe av de 900k jeg har, men er egentlig helt clueless på hva gear jeg skal gå etter. Har så langt bare fokusert på +dex og +vital samt +heal on hit. har bare brukt dw så langt, og da raske våpen. Hvordan er det med 2-h eller 1h og shield, noe poeng? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Det er egentlig ikke mye vits i å kjøpe særlig med gear før du blir lvl 60. Du kommer deg til lvl 60 uansett, og da vil det meste sub-60 gear være utdatert. Endret 2. juni 2012 av Zlatzman Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Mange av 53+ gear er bra selvom du er 60, noe er faktisk bedre enn selve 60 gear så ikke bli så opphengt av level 60 requirement Da var diablo nede i inferno mode, deler bare buildet her: http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#agYjXQ!YXU!aaccbc Stats: 5816 armor 28438 damage + buff = 32k 788 resistance /m mantra 37k HP /m mystic ally Finally Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Løper rundt i act 1 inferno nå med rundt 500all res og 48k HP, men damagen min er latterlig lav (7k). Det går greit, men fryktelig tregt. Da var diablo nede i inferno mode, deler bare buildet her: http://us.battle.net...YjXQ!YXU!aaccbc Stats: 5816 armor 28438 damage + buff = 32k 788 resistance /m mantra 37k HP /m mystic ally Finally Hvordan er gearet ditt? Endret 3. juni 2012 av Vaktmestern Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Bedre våpen er key på det meste, antar at du har ca 500 dps våpen? Hvordan er geared mitt? uhm, sier ikke de der stats noe? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 har et 799.9 dps våpen til salgs Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Bedre våpen er key på det meste, antar at du har ca 500 dps våpen? Hvordan er geared mitt? uhm, sier ikke de der stats noe? Har innsett av våpenet mitt er ganske ræva. er vel 580dps på det, men koster skjorteskapet å få tak et bra et. Har du mye dexterety eller får du all den damagen kun fra våpenet? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 våpen damage er base for alt Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Slik downer vi Butcher i inferno mode Lenke til kommentar
skreddern Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Mange av 53+ gear er bra selvom du er 60, noe er faktisk bedre enn selve 60 gear så ikke bli så opphengt av level 60 requirement Da var diablo nede i inferno mode, deler bare buildet her: http://us.battle.net...YjXQ!YXU!aaccbc Stats: 5816 armor 28438 damage + buff = 32k 788 resistance /m mantra 37k HP /m mystic ally Finally Artig å lese builden din! Ut ifra tallene dine ser jeg at du har prioritert resist høyt, og på bekostning av en medium armor-verdi. Våpenet ditt er vel 800-1000 dps omtrent? Har du andre ting i gearet som er av interesse? (LoH, Crit-sjanse/dmg, Strikes per second). Jeg har en Monk på Act 2 inferno og lurer på om du kan kommentere litt på følgende. Det skinner vel litt igjennom hvordan min build er - Fungerer Mantra of Healing med 20 % resistøkning virkelig bedre enn Evation med 20 % armorøkning? (tenker da på dodge vs HP regen, skjønner at resist all vil være bedre enn armor). - Heller Heal på Serenity enn 4s serenity? - Thunder som spiritbuilder vs deadly reach med armor-økning 50 %? - Transendence heller enn Resolve? - I tillegg til obligatoriske spiritbuilder, heal, blind, serenity, mantra, har jeg vekslet litt mellom sweeping wind (fire), 7-sided med stun og earth ally. Har du vekslet, eller synes du ally er best på alle acts/situasjoner? Sjøl er jeg: 6800 Armor 20k dps ubuffet 450 resist (må absolutt gjøre noe med denne, men det koster). 25k HP ubuffet Heldigvis har jeg endel items uten resist på enda, så potensialet for å nå 6-700 uten å farme 10 mill er der . Men jeg merker at dps (dex, attackspeed), og HP (vit) synker mens jeg kjøper resistgear. Det er rett og slett dyrt om man skal ha både i pose og sekk... Endret 4. juni 2012 av skreddern Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Finnes det noen måter å like char med gear? Hadde vær interesant å se på hvordan stats blir prioritert på items. Møtte selv veggen på inferno Act2 og er usikker på hvor jeg skal gå vidre. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg har akkurat forsert den harde overgangen mellom A1 og A2, men ser ut for å møte veggen igjen når man kommer i kloaken der og skal trykke på to spaker for å åpne en hemmelig dør. Champs blir rett og slett for harde + at jeg kanskje har vært en smule uheldig med kombinasjonen av skills de har. Dette er da med to spillere noe som jeg egentlig føler er mye vanskeligere enn 1 eller 3 spillere. Skal prøve ut et par andre builds, testet i går med armor i stede for resist (valg av mantra med rune) og hadde da 8.6k med min og barb'en jeg spilte sammen med sin buff. Men selvfølgelig om det er mye bedre å ha resist så bytter jeg jo lett tilbake. Linket det bygget jeg bruker litt lengre tilbake her og bruker så og si kun forsvars greier. Alle er vel gule mener jeg å huske. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Mange av 53+ gear er bra selvom du er 60, noe er faktisk bedre enn selve 60 gear så ikke bli så opphengt av level 60 requirement Da var diablo nede i inferno mode, deler bare buildet her: http://us.battle.net...YjXQ!YXU!aaccbc Stats: 5816 armor 28438 damage + buff = 32k 788 resistance /m mantra 37k HP /m mystic ally Finally Artig å lese builden din! Ut ifra tallene dine ser jeg at du har prioritert resist høyt, og på bekostning av en medium armor-verdi. Våpenet ditt er vel 800-1000 dps omtrent? Har du andre ting i gearet som er av interesse? (LoH, Crit-sjanse/dmg, Strikes per second). Jeg har en Monk på Act 2 inferno og lurer på om du kan kommentere litt på følgende. Det skinner vel litt igjennom hvordan min build er 1- Fungerer Mantra of Healing med 20 % resistøkning virkelig bedre enn Evation med 20 % armorøkning? (tenker da på dodge vs HP regen, skjønner at resist all vil være bedre enn armor). 2- Heller Heal på Serenity enn 4s serenity? 3- Thunder som spiritbuilder vs deadly reach med armor-økning 50 %? 4- Transendence heller enn Resolve? 5- I tillegg til obligatoriske spiritbuilder, heal, blind, serenity, mantra, har jeg vekslet litt mellom sweeping wind (fire), 7-sided med stun og earth ally. Har du vekslet, eller synes du ally er best på alle acts/situasjoner? Våpenet er about 1000+ dps ja og satt med ganske lav LoH da jeg slo han, ca 300-400. 1. Har faktisk ikke brukt mantra of healing andre steder enn Diablo inferno mode. Selve Diablo hits er ikke så ille å spise, men fire damage fra diablo synes jeg var litt verre og derfor valgte jeg mer resistance mot det. Mantra of Evasion ble nok mest brukt da jeg levlet inferno, synes dodge har mer verdi enn heal mot trash mobs. 2. Liker bare det lille ekstra heal. 3. Kun Diablo skill, valgte thunder for å være nært Diablo hele veien, han løper jo og kiter meg hele tiden, så valgte den for å ha teleport til han. Synes det var enklere å dodge og slikt når jeg sto nært han + at jeg slo han hele tiden = spirit = heal. 4. Transendence er klart min favoritt passive skill, kommer enn del lifesaving heals med det. 5. sweeping wind (fire), 7-sided er gode skill, bruker de enkelte ganger men til diablo valgte jeg mystic ally med earth ally rune! Runen var hele grunnen, reduserer damage taken fra diablo noe sykt da allyen vil taunte og tanke diablo enkelte ganger, slipper også å løpe fra fire greiene han skyter på gulvet og slikt. Mine stats for øyeblikket, enn del bedre nå enn da jeg slo Diablo. Er selvsagt unbuffed. Endret 4. juni 2012 av nagina Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Hvilket head og belte har du? Og hvilken mantara bruker du når du går gjennom acts, slik som act 2? Endret 4. juni 2012 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå