oxox Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Er på jakt etter en tyn sommerlig/ vår jakke. Både hverdags og litt finere, tenker på prisen mellom 500-1500kr. Kan dere komme med noen eksempler ? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Plukket opp en lignende modell fra Wolsey i dag. Min har dog en mindre prangende festemekanisme i halsen. Typen heter Harrington, og mange merker tilbyr de. Edit: For dere Oslo-boere kan det nevnes at det er 30% på en del klær uten at det reklameres for det. Endret 16. mai 2012 av thrice Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Personlig hadde jeg ikke gått med den om jeg hadde fått den hevet etter meg. Kjøp skinnjakke, det er mye tøffere Lenke til kommentar
oxox Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 Personlig hadde jeg ikke gått med den om jeg hadde fått den hevet etter meg. Kjøp skinnjakke, det er mye tøffere Skinnjakke blir vell ikke veldig sommerlig + fleste fine skinnjakker koster mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå