morphling71 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Please pimp this car Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
40D Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Har da hatt en slik en gang haha! Er ikke sikker på om den er verdt å pimpe, men sånn fotografisk burde den vært hel. For meg er det forstyrrende at du ikke har fått med endene på bilen. Om du har brukt photoshop til å fjerne farger, så har du ikke fått med fargene på bakken framfor bilen. Lag en kopi, et layer i s/h oppå denne, så visker du bort bilen slik at underliggende fargebilde kommer fram. Skulle gjerne gitt firer, for den er severdig, men at du kutter inpå motivet slik gjør at jeg gir treer. :0) Kult bilde. Likte også bakgrunnen. Kunne godt stått nærmere containerne. Nei nå skriver jeg mye her, men det er fordi dette bildet har et potensiale. Liker det veldig godt, med alt på plass kunne jeg hatt det på veggen. Lenke til kommentar
40D Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Den gjør seg best med mørk bakgrund. Det kan du endre ved å trykke på linken under bildet der det står "endre bildet" velg farge på bakgrund ved å trykke på farge skalaen, linjen under bildet. Bare ikke du mister førekortet for å humpe rundt i "dette her" Busskort er jo ikke så dyrt. Lenke til kommentar
morphling71 Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 Takk skal du ha 40D, ble mye bedre med mørk bakgrund, var ikke klar over at det går å endre farge..lol Bilde er HDR i Photomatrix og senere har jeg kuttet noe under bilen. Endene på bilen ble slik fordi jeg ikke hadde mere plass. Er heldigvis ikke min bil :-) Lenke til kommentar
40D Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Takk skal du ha 40D, ble mye bedre med mørk bakgrund, var ikke klar over at det går å endre farge..lolBilde er HDR i Photomatrix og senere har jeg kuttet noe under bilen. Endene på bilen ble slik fordi jeg ikke hadde mere plass.Er heldigvis ikke min bil :-) :0) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg