Jentungen2 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Sett sine beste dager Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
morphling71 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Flott bilde, enkelt, greit og fint beskjert. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 16. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Takk for det Ble inspirert du også ser jeg, sprek bil du la ut, ville vært ett spenstig prosjekt å kaste seg ut i det, fint bilde forresten Artig bildetittel. Endret 16. mai 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
40D Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Blir mange gamle biler i dag. Denne er jo et godt emne for mange flotte bilder, men ikke der den står. Som tips kunne du tatt et nær bilde av fronten, gjennom gjerdet. Dersom du kan velge blender på dette kameraet kunne du også ungått og få med gjerdet. Treer for at du foreviget denne fine bilen. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) Takk for tilbakemeldingen, 40D. Ser nok hva du sier, jeg liker godt bakenden på denne gamle bilen også, men det ligger nok ett mye større potensial der enn hva jeg har klart å fange. Satt nemlig i bil på vei til en annen by, så dette er bare knipset håndholdt i forbifarten. Likte så godt det gammelmodige uttrykket i bildet også fargene :-) Og det var før jeg ble bitt av fotobasillen .... Endret 17. mai 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg