Gå til innhold

BK: Grønt er kult!

Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fem fra meg dersom du lover å endre bakgrundsfargen til grå, på net siden altså.

Jeg blir litt usikker på den hvite bakgrunnen mot hvitt hår, men ser av dine andre bilder at det er det du ønsker. Aksepterer det.

Flott

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Takk for svar!! Jeg aner ikke hvordan jeg endrer på bakgrunnsfargen! :) Har lurt litt på det altså.. finner ingen åpenbare innstillinger for akkurat det!! :)

Lenke til kommentar

Takk for svar!! Jeg aner ikke hvordan jeg endrer på bakgrunnsfargen! :) Har lurt litt på det altså.. finner ingen åpenbare innstillinger for akkurat det!! :)

Der hvor du lastet opp bilde kan du og gå inn og endre. Om du ser øverst på dialogboksen så ser du en linje med svarte felter til venstre, så flere grå og helt hvite til venstre. Disse kan du trykke på og endre til den bakgrunnsfargen du vil. Du må lagre endringene. Ønsker du å se andres bilder med annen bakgrunn trykker du også på denne, :)
Lenke til kommentar

Sjå her ja! Nå ble det mye mer behagelig å se på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Tøft bilde! Jeg får med en gang assosiasjoner til Billy idol.

Jo, takk for det!! Men jeg er rimelig sikker at guttungen ikke vet hvem Billy Idol er.. :D Men når du sier det.. så ser jeg en viss likhet i bildeflaten.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...