LordErr Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Heisann. Jeg vet ikke om det er bare meg, men jeg savner et linux forum/under forum (ja... noe i den duren). Hvor vi kan diskutere linux/unix litt løst & fast. Jeg mener ikke at det skal være useriøst, men at vi kan diskutere litt ting som ikke nødvendigvis er problem relatert. Jeg synes i hver fall at det hadde vært fint. Hva synes dere? Lenke til kommentar
voktern Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Det er da bare og diskutere om det man vil men da vil man som oftest spore helt av topic og før man vet ordet av det er threaden trasha Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Ja. Det er egentlig bare å poste. Tanken bak det er jo at man skal ha et eget forum for dette. Slik at vi kan diskutere litt, uten at det er krise om tråden går litt OT. Så kan man heller være litt strengere når det gjelder et problem som noen har. Synes i hvert fall hadde vært fint å få samlet trådene for probemløsning et sted. Kanskje ha en "kategori" hvor ting ikke er så høytidlig, uten at det går over stokk og stein. Jeg tenkte at har du et problem, gå dit, har du lyst til å se desktop'er, diskutere WM,DE, annet++; gå på den andre. . vet ikke helt jeg. Var bare en tanke. edit: dårlig formulert, er det sikkert enda også *trøtt* Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Er under utarbeidelse Skal visst skje noe ja. Linux gjengen er en god gjeng skjønner du, og forumstyret har sett dét Så hvis vi oppfører oss så bra som vi oftest gjør (alltid for noen ) så skal det nok gå bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå