Verbal Hologram Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Som mange sikkert vet blir Jack3d og andre produkter som inneholder 1,3 dimethylamylamine forbudt i USA, noe som blir om til at Jack3d muligens ikke blir produsert lenger. Fant en side som selger helt lovlig siden de ikke selger fra USA, bestilte for litt siden 2 bokser begge kom plettfri. http://www.iherb.com/search?kw=jack3d Bruk koden for å få 5$ rabbat: GUJ089 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Må få kjøpt det i sverige snart .. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 16. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2012 Greia er at lagrene til USPlabs er i USA tror jeg. Og det er vel det største markedet. Er greit å få fyllt opp for å være på sikkre siden. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Greia er at lagrene til USPlabs er i USA tror jeg. Og det er vel det største markedet. Er greit å få fyllt opp for å være på sikkre siden. Er 15 år og har ingen til å bestille for meg.. Det som er problemet Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 PayPal eller Visa SpendOn? Visa SpendOn får du hos 7-Eleven og Narvesen. PayPal kan du skaffe deg om du har nettbank Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 PayPal må du vel uansett linke bankkortet med? Tviler på at man kan handle over nettet med VISA Electron, eller det gikk ikke før iallefall, med mindre man hadde en spesiell avtale med banken som foresatte skrev under på. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Selv har jeg et Visa Intro Electron fra DnB Nor, som jeg ikke kan bruke på internett, men var inget problem å linke det til PayPal konto Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 16. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2012 Har du ikke vanlig bankkort da? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Hvis noen av dere bor i oslo kan jeg godt betale dere cash? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå