Blu-Boss Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Noen som vet hvordan man får kode til denne? Har hørt noe om forhånds bestilling fra gamestop men vet ikke om dette gjelder kun i usa? Ser kul ut.....vært morro å prøvd demoen. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Ikke frekkt ment, men du svarte på ditt eget spørsmål der. Ja du må bestille spillet, så får du muligheten til og teste demoen. For nå. Kansje det endrer seg etter noen uker. Lenke til kommentar
fredz10 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) Ikke frekkt ment, men du svarte på ditt eget spørsmål der. Ja du må bestille spillet, så får du muligheten til og teste demoen. For nå. Kansje det endrer seg etter noen uker. Men er det kun Gamestop som har denne avtalen, eller gjelder det andre butikker også? Endret 17. mai 2012 av fredz10 Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Ikke frekkt ment, men du svarte på ditt eget spørsmål der. Ja du må bestille spillet, så får du muligheten til og teste demoen. For nå. Kansje det endrer seg etter noen uker. Men er det kun Gamestop som har denne avtalen, eller gjelder det andre butikker også? Ja, det står at det er Gamestop exclusive. Lenke til kommentar
karlif Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Kan også få det ved å forhåndsbestille på gamezone. Selv om det står det er gamestop exclusive.. Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) da tar jeg mine ord tilbake Men vi vil vel få den sniper challangen når vi kjøper hele spillet også, når det kommer ut ? Endret 18. mai 2012 av DOG_50 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 da tar jeg mine ord tilbake Men vi vil vel få den sniper challangen når vi kjøper hele spillet også, når det kommer ut ? Sikkert som en nedlastbar DLC som blir å koste penger for de som ikke forhåndsbestiller det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå