Gå til innhold

16-32GB minnepenn med relativt god skrivehastighet?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en minnepenn med 16/32GB, men blir litt forvirret når jeg ser på spesifikasjonene til minnepenner på nettet. Har en Integral Courier på 4GB og en Titanium på 1GB nå, og begge er eldgamle. Synes de overfører relativt kjapt, men det er jo så klart med mindre filer ettersom de ikke tillater mer enn 1GB og 4GB. Siden jeg leter etter en som skal holde mye større filer, tenkte jeg å vektlegge skrivehastigheten denne gangen (rundt 5 mb/s høres greit ut, aner ikke hva som er vanlig overføringshastighet til USB'er).

Har derfor sittet og sett på all verdens minnepenner på nettet nå. Har funnet noen med bra skrivehastighet, men kommer alltid over reviews som klager på at skrivehastigheten på minnepennen er lavere enn spesifisert (står for eksempel at en minnepenn har en skrivehastighet på 5 mb/s, men i virkeligheten overfører den mye treigere i følge forfatterne av anmeldelsene). Et eksempel på review som slakter skrivehastigheten til en av de første minnepennene jeg så på

Her er noen andre jeg har sett på, og vurderer:

My Memory 32GB

PNY USB 32GB

Bryr meg ikke om USB 3.0, har det ikke på pc'en.

Er det noen som vet om bra modeller med 16GB eller 32GB, eller har kjennskap til de tre i linkene ovenfor?

Takk på forhånd!

Endret av Skinkestek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for kjapt svar :) Satt akkurat og så på den her. Virker som det er en blanding av mini og vanlig. Hvordan synes du overføringshastigheten er på dem?

Edit:

Hvis du har vanlig usb? Det står alltid oppført skrive- og lesehastighet for 3.0 når de har det, så vanskelig å vite hvor raskt de overfører med vanlig usb

Endret av Skinkestek
Lenke til kommentar

Jeg har selv den Flash Voyager 32GB USB3. Kjøpte den fordi den var så billig og USB3. Er grei nok, har ikke testet på usb3 enda men den skal være mer en rask nok. Ellers liker jeg den ikke så mye, selve utformelsen og den gummiproppen som er lett å miste (virker som den kan gli lett av i lommen eller noe).

Angrer på at jeg ikke kjøpte denne isteden: https://prisguiden.no/produkt/transcend-jetflash-760-32-gb-156859

Den er nok det beste kjøpet her til lands i skrivende stund, i valgt størrelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...