Izex Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg satt og kjedet meg litt og fant selvfølgelig på no å gjøre...RYDDE (nei ikke leiligheten er dere spenna gærne eller) Jeg må selv si at jeg likte slutt resultatet men nå lurer jeg på hvordan det ser ut hos dere 8) http://home.no.net/izex/Izex_desktop.JPG Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Sånn likte jeg og å ha det en stund, men så fant jeg ut at det er mye enklere med snarveier, blir mye mindre pes. Hvorfor ikke ha snarveier liksom. BTW, digg wallpaper! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Sånn likte jeg og å ha det en stund, men så fant jeg ut at det er mye enklere med snarveier, blir mye mindre pes. Hvorfor ikke ha snarveier liksom. BTW, digg wallpaper! Legger du ann på dama mi eller? (I wish) Snarveier? eh jo nei tja altså...Jeg kjeda meg og pussa litt opp Skal laste opp usens bilder på siten min etterhvert...synes ikke dette var så grovt akkurat da, men vil ikke ha no bråk med admin. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Vi har jo en sånn post fra før. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Vi har jo en sånn post fra før. Vi har minst ti slike tråder fra før. Søk etter "skrivebord" og "desktop". Lenke til kommentar
adawen Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Heng dere på den gamle tråden, folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg