Kim'Ern Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Hei jeg har kjøpt 2 7970er nå og har lagd til en eyefinity gruppe, men klarer ikke og aktivere den 4 skjermen System spesifikasjon Asus sabertooth p67 16 gig ddr3 1600mhz 2x hd radeon 7970 i crossfire intel core i7 2600k ifra de tre skjermene så har jeg brukt hdmi(skjernem sin side) til dvi kabler skjerm 1 hdmi til dvi så dvi til minidisplay port på det første skjermkorte skjerm 2 hdmi til dvi så dvi til hdmi i det første skjermkorte skjerm 3 hdmi til dvi i dvi plassen i det første skjermkorte men den tredje skjermen er vga så jeg har en vga kabel til skjermen så vga til dvi adapter slik at jeg kan bruke dvi plassen på skjermkort nummer 2 men det fungerer ikke når jeg er innpå amd catalyst så får jeg ikke opp skjermen og når jeg kobler alle opp på det ene skjermkorte så står det at instillingene ikke kan lagres Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Se hvordan dette er bygd opp.. Kun DVI-A og DVI-i (er kombi) som har analog utgang, resten er digitale.. Skal du ha DVI-D til vga, må det brukes en converter.. Endret 16. mai 2012 av PROuser Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Hvilket 7970 kort har du? De første som kom ut støttet/støtter bare 3 skjermer. Senere modeller som DC2 til Asus støtter fler enn 3. Lenke til kommentar
Kim'Ern Skrevet 16. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg har en dvi-i single link på den vga konverteren Lenke til kommentar
Kim'Ern Skrevet 16. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg har et his radeon 7970 den første typen men jeg bruker et ASUS Radeon HD 7970 3GB GDDR5 men de er jo konfigurert til crossfire og det står på pakken til begge skjermkorta at de skal støtte 6 skjermer og mer om de er i crossfire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå