mobilen.no Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Men Samsung har tro på at den blir klar i løpet av mai. ICS-oppdateringen til Galaxy Note er forsinket Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Tror det var en god avgjørelse av samsung. Den tyske ICS versjonen jeg installerte på min note er svært ustabil, og har fått artifacts og kræsj en del ganger. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Dette gjør de helt sikkert for å selge mer SIII Lenke til kommentar
Snah Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Dette gjør de helt sikkert for å selge mer SIII Hæ? Om jeg ville ha en Note hadde jeg aldri valgt en SIII bare pga ICS. Så sykt viktig er det ikke å ha siste versjon av Android. Note har jo klart definerte bruksområder som SIII ikke vil være like god på. 1 Lenke til kommentar
vegham Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Dette gjør de helt sikkert for å selge mer SIII Eller for å skape mer blest om Note sånn at den selger mer. Mange teorier. Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Forsingket Android oppdatering på Samsung Galaxy Note Forsingket Android oppdatering på Samsung Galaxy Forsingket Android oppdatering på Samsung Forsingket Android oppdatering Forsingket Android Forsingket 1 Lenke til kommentar
NoteMan Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 "Bakgrunnen var at vi koblet vår Galaxy Note til en PC med Kies, og fikk oppdateringen til Ice Cream Sandwich (ICS) installert automatisk." Enda dere visste dere hadde en Note som var fra utlandet,så slapp dere en sånn artikkel. Må si dette er dårlig journalistikk, og enda verre at de brukte nærmere en uke på å si hva som faktisk er fakta! ELENDIG AMOBIL! 1 Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 16. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2012 "Bakgrunnen var at vi koblet vår Galaxy Note til en PC med Kies, og fikk oppdateringen til Ice Cream Sandwich (ICS) installert automatisk." Enda dere visste dere hadde en Note som var fra utlandet,så slapp dere en sånn artikkel. Må si dette er dårlig journalistikk, og enda verre at de brukte nærmere en uke på å si hva som faktisk er fakta! ELENDIG AMOBIL! Hei! Takk for konstruktiv tilbakemelding. Det er sånne som deg som gjør at vi stadig blir bedre Selvpisking er iverksatt. Når det er sagt, er vårt testeksemplar fra Samsung Norge. Espen 1 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Dette gjør de helt sikkert for å selge mer SIII Jeg tur Samsung Galaxy Note er beregna til en litt ana kundegruppe enn det Samsung Galaxy S3 er etter som Samsung Galaxy Note har penn. Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Tviler på at den firmwaren dere venter på er fri for bugs hvis den kommer innen mai. Det er så mye bugs på den som er nå at det var bare å returnere. Lenke til kommentar
leopex Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Vel, min ICS på SGN fungerer som en drøm. Har hatt det inne i 2mnd. Med en rom fra ICS Stunner. Lenke til kommentar
Geeza Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Forsingket Android oppdatering på Samsung Galaxy NoteForsingket Android oppdatering på Samsung GalaxyForsingket Android oppdatering på SamsungForsingket Android oppdatering Forsingket AndroidForsingket Forsinket* Forsinket* Forsinket* Forsinket* Forsinket* Forsinket* 3 Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Tviler på at den firmwaren dere venter på er fri for bugs hvis den kommer innen mai. Det er så mye bugs på den som er nå at det var bare å returnere. Det finnes ikke firmware uten bugs! Slik har det alltid vært og slik vil det alltid være ...der det finnes firmware, finnes det bugs! -ArcticOC 2012 Lenke til kommentar
NoteMan Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 "Bakgrunnen var at vi koblet vår Galaxy Note til en PC med Kies, og fikk oppdateringen til Ice Cream Sandwich (ICS) installert automatisk." Enda dere visste dere hadde en Note som var fra utlandet,så slapp dere en sånn artikkel. Må si dette er dårlig journalistikk, og enda verre at de brukte nærmere en uke på å si hva som faktisk er fakta! ELENDIG AMOBIL!Hei!Takk for konstruktiv tilbakemelding. Det er sånne som deg som gjør at vi stadig blir bedre Selvpisking er iverksatt.Når det er sagt, er vårt testeksemplar fra Samsung Norge.Espen : ) Regnet med dere visste det var en tysk/utenlands versjon iogmed at samsung selv sier at den Norske versjonen av ICS først er klar i slutten av mai,tidligst starten av juni(tenker vi ser slutten ) , men sånt skjer =) Bare beklagelig at det tok så lang tid før det ble rettet på, iogmed jeg som mange andre bruker Amobil daglig, og stoler på det som står der Mvh 1 Lenke til kommentar
jevel Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Vel, min ICS på SGN fungerer som en drøm. Har hatt det inne i 2mnd. Med en rom fra ICS Stunner. Joda, men med den bugen som var på ICS lekkasjen som Stunner er basert på så er du heldig som i det hele tatt har en Note å bruke. Det spekuleres i om at bugen er der i stock ICS også, så CWM + ICS på Note er for tiden ikke noe jeg tar sjansen på i alle fall. -KJ Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg kjører også Stunner, og er utrolig fornøyd. Og med wave på 4.x har jo samsung rett og slett fjernet mange av google sine geniale nye features i ICS, bare for å ha wave der i lik layout som før. Noten min lever nå 3 dager uten lading (med wave var det ~1,5) og i motsetning til Note med wave er den alltid lynrask! Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Forsingket Android oppdatering på Samsung Galaxy NoteForsingket Android oppdatering på Samsung GalaxyForsingket Android oppdatering på SamsungForsingket Android oppdatering Forsingket AndroidForsingketForsinket*Forsinket*Forsinket*Forsinket*Forsinket*Forsinket* fuck... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg