ekspresstoget Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Hei, hadde litt problemer med å finne korrekt forum for å poste dette, men prøver her. Jeg har profil på Facebook med bilde, men av ulike årsaker kunne det være interessant å vite hvordan man kan gjøre seg ikke søkbar på Facebook, eller evt. om det i det hele tatt er mulig. Jeg har sjekket ut alt av personinstillings-muligheter, men finner ingen redigeringsmuligheter for å reservere seg mot søk på navnet ditt i søkefeltet. Og er det forresten mulig å skjule sitt profilbilde for offentligheten? Det jeg kunne ønske meg var at profilen/navnet/profilbidle ikke var søkbart, men kun synlig hos de som allerede er venner (evt. venners venner og slikt). Håper på hjelp fra dataeksperter her inne! :-) Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Privacy settings > "How You Connect" > -Who can look up your timeline by name? -Who can look you up using the email address or phone number you provided? -Who can send you friend requests? -Who can send you Facebook messages? Sett alle til "Friends" Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Endre navn til "محمد بن سعيد بن عبد العزيز الفلسطيني"? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå