Gå til innhold

Hvis utenomjordiske ankommer jordkloden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes garantert liv i verdensrommet. Vi selv er ganske nysgjerrige, og prøver stadig å finne ut mer om andre planeter og liv. Derfor er sjansen og veldig stor om "romvesener" vet om oss, så vil de muligens forske litt om jorda og.

Sjansen er stor for at de har kommet lenger i utviklingen. De bruker sikkert Windows 1.000.000,- der :tease:

Men om de f.eks ser ut som oss, så kan de ha vært her for lenge siden.

Jeg tror det er like sansynlig at de ligner på oss, enn at de er noen grønne øgler og slikt.

Eller kanskje det finnes begge deler.

Om det skulle komme romvesener som ville utslette oss, så har vi liten sjans for å overleve.

Vi har bare våpen som kan drepe oss selv.

Så vi måtte jo bare håpe at de ville være mindre smarte enn oss.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tror nok de suser rundtforbi allerede og har vært her en stund. Og hadde de vært fiendtlige, hadde vi ikke eksistert lenger.

Ta en kikk på disse egyptiske pyramidene, som er så godt annlagt, at vi klarer ikke no liknende med dagens teknologi. Disse små gulltingene som er formet som fly, som de fant dypt inni en jungel. Gamle bygninger som er laget av stein, som er så nøyaktig utformet at man ikke kan få inn et kredittkort mellom steinene. Figurene på påskeøya, som nylig ble gravd ut og de fant en 3 meter lang kropp under hodet...

De har nok vært her, om de ikke er her ennå. Og de kommer tilbake, om de ikke er her ennå. De hjalp oss den gang, så vi får håpe de kommer igjen og tvinger på oss en mindre pengegrisk teknologi og gjerne et nytt "penge"system.

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Ta en kikk på disse egyptiske pyramidene, som er så godt annlagt, at vi klarer ikke no liknende med dagens teknologi.

Gjør ikke vi? Tuller du eller?

Er ikke Burj Khalifa ganske så bra? (verdens høyeste bygning) Med dagens teknologi? Vi vet godt hvordan pyramidene ble bygget. For all del, det er imponerende, men det er mye enklere med dagens teknologi.

Disse små gulltingene som er formet som fly, som de fant dypt inni en jungel.

De "gulltingene" har jeg aldri hørt om før jeg søkte på nettet etter de, og alt jeg fant var ukjente nettsider med dårlig design og mangelfull vitenskapelig backing. Derimot så fant jeg ut hvor dette "flyet" kommer ifra. Det kommer ifra en bok, skrevet i 1968. Chariots of the Gods?

Og der fant vi mer informasjon:

Scientists and historians have rejected his ideas, claiming that the book's conclusions were based on faulty, pseudoscientific evidence, some of which was later demonstrated to be fraudulent or fabricated, and under illogical premises.

Stole på sånt? Du må nok ha litt mer bevis før man kan tro på noe sånt.

Gamle bygninger som er laget av stein, som er så nøyaktig utformet at man ikke kan få inn et kredittkort mellom steinene.

Kilder? Hvor er de "bygningene av stein"?

Figurene på påskeøya, som nylig ble gravd ut og de fant en 3 meter lang kropp under hodet...

Bare 3 meter?

The production and transportation of the 887 statues[3] are considered remarkable creative and physical feats.[4] The tallest moai erected, called Paro, was almost 10 metres (33 ft) high and weighed 82 tons;[5] the heaviest erected was a shorter but squatter moai at Ahu Tongariki, weighing 86 tons; and one unfinished sculpture, if completed, would have been approximately 21 metres (69 ft) tall with a weight of about 270 tons.

Imponerende, ja. Slik som pyramidene. Men romvesner fra det ytre rom, som kommer til jorden for å hjelpe oss med å bygge meningsløse statuer i stein og jord? Hvorfor ikke heller gi oss teknologi som lar oss helbrede sykdom? Hvorfor måtte vi i så fall finne ut alt dette selv?

De har nok vært her, om de ikke er her ennå. Og de kommer tilbake, om de ikke er her ennå. De hjalp oss den gang, så vi får håpe de kommer igjen og tvinger på oss en mindre pengegrisk teknologi og gjerne et nytt "penge"system.

Hjalp de oss? Menneskeverdenen har aldri hatt det bedre enn nå for tiden. Folketallet kommer til å nå 10 milliarder før det stopper opp, sykdommer og epidemier har vi ikke dødsangst for lengre, og folk lever til å bli 100 år. Var det aliens som gjorde dette for oss? Eller vitenskapelige oppdagelser gjennomført av menneskers syke trang til å undersøke ting?

Jeg tror nok de suser rundtforbi allerede og har vært her en stund. Og hadde de vært fiendtlige, hadde vi ikke eksistert lenger.

De gjør det, ja? Si meg, har du sett det noen gang? Har vi beviser for at de er her nå? Og hvorfor er de her? Hvorfor skal de bry seg om menneskene? Er vi så "spesielle" som vi vil tro vi er? Vi er, tross alt, bare 1.6% forskjellige fra den ordinære apekatt. Vi er jo dumme som dyr. Ikke klarer vi engang å forstå universet vi bor i. Og så tror du at romvesner, som klarer å reise gjennom galakser og tid, skal komme til jorden for å.. hva... leke seg? Åpenbare seg?

Om du har 12 minutter av din tid, sjekk denne videoen:

http://www.youtube.com/watch?v=rDRXn96HrtY

Astrofysiker, driver med universet og rommet og sånt.

Om du ikke orker hele 12 minutter, hopp til 07:40.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...