Gå til innhold

[Løst] Trenger anbefaling av gaming mus

Anbefalte innlegg

Jeg har en Logitech G9 som har funket bra i flere år, men jeg har aldri likt og derfor sjelden brukt scrollehjul knappen. Den er altfor hard noe som resulterer i at man som regel scroller samtidig som man trykker på den :p Har også savnet å ha flere enn to sideknapper.

Ser at G500 har 4 (eller er det 6?) sideknapper samt at den har en egen midtknapp ved siden av scrollehjulet.. Ser mange anbefaler MX518 men ser at den kun har to sideknapper så det blir ikke aktuelt.

Noen som bruker og kan anbefale G500? Evnt er det andre og kanskje nyere/bedre logitech modeller?

På forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du blir nok fornøyd.

Husk å last ned nyeste driver fra Logitech.

Programering av taster gjøres i setpoint(driver),velg "tilordnet tastetrykk" i programvaren for å velge funksjon(er) av knappene på musen.

Oppdaterings frekvens på musen er etter det jeg husker på 500(standard),jeg liker best 1000.

Lykke til og hurra for sytte :fun:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Du blir nok fornøyd.

Programering av taster gjøres i setpoint(driver),velg "tilordnet tastetrykk" i programvaren for å velge funksjon(er) av knappene på musen.

Oppdaterings frekvens på musen er etter det jeg husker på 500(standard),jeg liker best 1000.

Nå har jeg fått brukt den en stund og må bare meddele at jeg er storfornøyd! I motsetning til hva mange tror så funker trådløst mus som fjell! (ihvertfall denne) :)

:thumbup:

Lenke til kommentar

Du blir nok fornøyd.

Nå har jeg fått brukt den en stund og må bare meddele at jeg er storfornøyd! I motsetning til hva mange tror så funker trådløst mus som fjell! (ihvertfall denne) :)

:thumbup:

Nice :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...