MaZaHaCkA Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Hei, jeg har bestilt jack3d fra ebay, avsender var tydelighvis fra USA. Og den ble da stoppa i tollen, har fått melding at det er reseptpliktig legemiddel som må fortolles. Og her er det store spørsmålet da, Hva gjør jeg nå ? Jeg kan jo ikke vise noe resept på den! Skal jeg bare glemme den? Blir den sendt tilbake etterhvert som de skjønner at jeg ikke hadde tenkt å fortolle den ? Om jeg viste at sånt ville skje hadde jeg bare kjøpt den på proteinshoppen i sverige. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Tror du skal bare glemme den jeg. Jack3d inneholder div stoffer som er ulovlig i Norge. Du får kjøpe deg en boks i swe isteden. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Om du ikke kontakter dem så blir nok produktet bare sendt tilbake. Er nok best slik, for du har ikke sjans til å få den igjennom nå. Jack3d er vel også på dopinglisten. (Stoffene den inneholder i hvert fall). Endret 16. mai 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
MaZaHaCkA Skrevet 16. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2012 Men jeg får ikke noe problemer eller noe purring, hvis jeg bare driter i det ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Er det jeg satt og tenkte litt på. Forundrer meg ikke om du får et gebyr på at produktet ble sendt tilbake. Delvis at du må betale for frakten tilbake, i tillegg til et gebyr på grunn av at du ikke hentet/ikke gadd å gjøre noe med pakken. Lenke til kommentar
storken Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Be om å få den destruert, værste er at du blir dratt ekstra fra kortet om de returnerer den. Sånn litt på si: Jack3d er oppskrytt. Lenke til kommentar
Traktor11 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Kjøp fra EU neste gang http://www.massnutrition.nu er veldig bra side. Lenke til kommentar
oxox Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Min jack3d ble stoppet i tollen som jeg fikk brev om for ca 3uker siden, for noen dager siden fikk jeg hente melding om at jeg kan hente den i posten. Hva faen betyr dette? Lenke til kommentar
Traktor11 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Min jack3d ble stoppet i tollen som jeg fikk brev om for ca 3uker siden, for noen dager siden fikk jeg hente melding om at jeg kan hente den i posten. Hva faen betyr dette? Løp å hent den! Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Enten får du den, eller hopper 2 spanere på deg. Iallefall om dette var større mengder narkotika eller kortsvindel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå