Erlend Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Hei. Vi jobber kontinuerlig med å utvikle tjenestene våre, og setter pris på brukernes tilbakemeldinger. Post om feil, forbedringer eller bare hva du synes om tjenesten her. Dette vil hjelpe oss med å gjøre tjenestene våre enda bedre. Lenke til kommentar
migestian Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Når jeg prøver å opprette lobby, så kommer det bare opp ugyldig lobby, uten noen bedre forklaring på hva som er ugyldig Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Hei. Kan du poste URL til lobbyen neste gang det skjer? Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) noe som ville vært bedre men sikkert stress å få til ? ville vært om man faktisk kunne ha en åpen Chat tjeneste. Slik chaten i Bf og Fb er eventuelt hvor brukerene kan sorteres etter hvilke spill de har og er interessert i. Og anledning evt og se profilene til de som har lagt seg ut og hvilke spill de har nevnt. Synes førsteinntrykket mitt blir at litt få legger ut og enda færre gidder legge ut flere poster omatt og omatt til hvert spill eller for hver gang fremfor en tjeneste man kunne logget inn på som en chat med en høyreklikk funksjon for å se spillene de har/ evt egne rom/ etc. Men akkurat nå synes jeg det var litt tungvint og måtte spesifisere litt for mye på tidspunkt da mange kanskje vil inn og se om noen er med på noe her og nå og avtale noe mer on the fly. Kanskje jeg har oversett at noe av dette er er akkurat inne og kikker for første gang om jeg skulle ha vært raskt ute med mangel lista. Endret 25. september 2012 av piokken_InnleggNO Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 noe som ville vært bedre men sikkert stress å få til ? ville vært om man faktisk kunne ha en åpen Chat tjeneste. Slik chaten i Bf og Fb er eventuelt hvor brukerene kan sorteres etter hvilke spill de har og er interessert i. Og anledning evt og se profilene til de som har lagt seg ut og hvilke spill de har nevnt. Synes førsteinntrykket mitt blir at litt få legger ut og enda færre gidder legge ut flere poster omatt og omatt til hvert spill eller for hver gang fremfor en tjeneste man kunne logget inn på som en chat med en høyreklikk funksjon for å se spillene de har/ evt egne rom/ etc. Men akkurat nå synes jeg det var litt tungvint og måtte spesifisere litt for mye på tidspunkt da mange kanskje vil inn og se om noen er med på noe her og nå og avtale noe mer on the fly. Kanskje jeg har oversett at noe av dette er er akkurat inne og kikker for første gang om jeg skulle ha vært raskt ute med mangel lista. Dette gjaldt forresten den "Finn noen å spille med " tjenesten Lenke til kommentar
CWH Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hei piokken, Må innrømme at jeg måtte lese et par ganger her Så du foreslår en åpen chat-kanal, men med mulighet for sortering etter spill? Veldig spennende tanke. Også en forgrenings-struktur som du skisserer. Vi må ha en stor nok masse til at det har verdi for dere brukere. Vårt "Spillbibliotek" og "Ønskeliste" er tjenester som skal fungere som databaser for tilleggstjenester. Så slik jeg tenker er at hvis vi bygger opp databasen først vil vi kunne rulle ut nye tjenester hvor brukerne fra første dag finner andre med samme spill. Alternativet er å rulle ut nye tjenester men uten en brukerbase. Det jeg frykter da, er at selv om tjenesten er aldri så god vil den "floppe" pga at det ved lansering ikke finnes brukere. Lenke til kommentar
Anthr0 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg får ikke opprette lobby, fordi jeg ikke får valgt spill. Har testet fra to forskjellig maskiner og testet med IE, firefox og chrome. Noe galt med tjenesten? Lenke til kommentar
Vetle blames Erlend Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hei Anthr0, Her har en feil med PC-spill oppstått etter en liten endring i systemet på Gamer.no. Vi er på saken nå Tusen takk for tipset! Lenke til kommentar
Sofaspilleren Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg får ikke til å opprette en lobby på gamersparadise.no! Lenke til kommentar
kinghvaron Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 hvordan kan man bli medlem av lobby Lenke til kommentar
patricko099 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Har logget meg inn men har ikke fått motstander hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå