Gå til innhold

Anbefalte flyselskap og hotell til/i Praha?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi bodde på Miss Sophies i Praha noen dager for et par år siden. Veldig bra og ganske billig. Anbefales.

http://www.miss-sophies.com/

Det så jo rimelig bra ut :) pris for 4 netter var 2400kr ca for 2 personer, det er jo absolutt ikke ille mener jeg... Hvordan var standaren på rommene, så jo meget bra ut på bildene, men ikke altid de stemmer.. Tenkte ta med samboeren på tur :)

Lenke til kommentar

Hvordan ligger det i forhold til ting og oppleve og slikt i byen?

Miss Sophies ligger rett ved trikk, og tbane er like i nærheten. Det tar omtrent et kvarter å gå til gamlebyen, så om det ikke ligger midt i sentrum syntes vi det var sentralt nok.

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale hotell og flyselskap når man skal reise til praha?

Generelt er det veldig gunstig prisnivå på hoteller i Praha :) Når skal du reise?

Hvor reiser du fra? (Flyplass i Norge)

Enten Gardermoen, moss, rygge, det er egentlig hipp som happ...

Tenkte litt på og reise i august...

Lenke til kommentar

Hvor reiser du fra? (Flyplass i Norge)

Snodig hvor mange som glemmer dette.

Det samme gjelder i stor grad for alder, antall og interesser.

Vi brukte KLM (fra Bergen) og bodde på Ungelt.

Dette fungerte greit for oss med barn, men er ikke nødvendigvis slikt ungdommen likar og det har litt å si at det ikke går dirketefly fra Bergen.

Endret av StoreMyen
Lenke til kommentar

Så lenge du flyr fra Oslo har du jo et hav av muligheter mtp. flyselskaper.

Jeg vet ikke om du tenker på pris når du spør etter anbefalte flyselskaper, men Norwegian flyr blant annet direkte fra Oslo, og pleier å være meget god på pris. Du kan lett finne t/r for under kl 1500,- pr. person.

Mange flyselskaper kan frakte deg til Praha, men det krever ofte en mellomlanding.

Lenke til kommentar

Når jeg spør om anbefalinger med flyselskap så er jeg ute etter et flyselskap man kan stole på, så man ikke ender opp med et propell fly med kun plass til to personer, og en halvfull svenske som pilot (satt veldig på spissen, jeg vet) :p

Jeg tenkte jeg skulle ta med meg samboeren min, som det står lenger opp her :) Så det er altså to stk. alder er 23år på begge :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...