Green_Monster Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Gratulere! Jeg oppdaget denne tråden i dag og jeg tenkte med en gang at det var tydelig: dere to passet ikke sammen. Så det var jo på god tid at dere kom dere vekk fra hverandre før noe mer alvorlig kunne skje. Har det skjedd lignende episoder tidligere med andre kjærester ? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Gratulerer! Det var virkelig flott å se at du har klart det. Blir bare bedre og bedre fra nå av Lenke til kommentar
RickyRon Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Godt å høre at han er ute av livet ditt (for godt, håper jeg?), for dette var en alvorlig forstyrret og svak person du hadde med å gjøre (det var mitt inntrykk etter dine beskrivelser av vedkommende). Det kan selvsagt være trist å måtte innse at man har vært forelsket i og kastet vekk en stor del av sitt liv bort på en gutt/mann som viste seg å være et regelrett avskum, men forhåpentligvis har du lært noe av denne dårlige erfaringen. ALDRI la deg overtale til å gå tilbake til han. Ikke under noen omstendigheter. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Caissa Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Har lest gjennom tråden nå. Godt at du kom deg vekk fra han! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå