Gå til innhold

Diablo 3: Se DPS pr skill

Anbefalte innlegg

Klarer på død og liv ikke å finne noe sted der jeg ser hvor mye skade jeg gjør.

Det står på våpenet, men jeg vil jo gjerne sammenligne de ulike skillsa for å se hvilke om er "best".

Fant ikke noe da jeg gikk igjennom keybindings listen heller.

Er det jeg som er blind?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope, virker som det er Blizzard som trenger en ny usability engineer. :p

Det er så mange valg de har forettatt med ui-et som jeg ikke kan fatte hvorfor de har gjort.

Det burde vært den enkleste sak i verden å vise damagen i hver skill tooltip. Isteden må man faktisk frem med kalkulator umiddelbart, noe Blizzard hardnakket påstod ikke skulle være nødvendig i Diablo 3.

Hvordan skal jeg f.eks sammenligne damagen på alle de ulike damage over time skillene til Witch Doctor ellers?

Lenke til kommentar

Om du åpner inventory så har du "Damage" der. Holder du musa over den så ser du at dette er den totale DPS-en for karakteren din. Det du gjør så er bare å multiplisere denne med prosenten som står på skillen.

Det er i alle fall det jeg gjør med kalkulatoren min (det er denne delen som hadde tatt Blizzard 15 minutter å legge på hver tooltip istedenfor at jeg må gjøre det for hånd).

Om det er et sted å se damage per skill så er den i alle fall godt skjult.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Haha, morsom dere. Slå på "Advanced tooltips" så får dere denne informasjonen :)

Så du sier jeg kan se hvor mye direkte skade(i nummer og ikke %) jeg gjør med for eks "magic missile" en eller annen plass som heter "advanced tooltips"?

Lenke til kommentar

Haha, morsom dere. Slå på "Advanced tooltips" så får dere denne informasjonen :)

Så du sier jeg kan se hvor mye direkte skade(i nummer og ikke %) jeg gjør med for eks "magic missile" en eller annen plass som heter "advanced tooltips"?

Og hva er weapon damage? I min verden så er dette "base damage" på våpenet. Noe jeg mistenker det ikke er i Diablo.

Lenke til kommentar

Hmm, da misforstod jeg. Beklager. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...