Laila - Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Bildet vekker interesse, får lyst å gå inn å sjekke hva som er bak døra....., eller egentlig ikke - virker litt skummelt. At det er lysest til venstre fanger oppmerksomheten, Avrundende kanter som leder deg videre inn..... Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 Bildet vekker interesse, får lyst å gå inn å sjekke hva som er bak døra....., eller egentlig ikke - virker litt skummelt. At det er lysest til venstre fanger oppmerksomheten, Avrundende kanter som leder deg videre inn..... En glede og lese dei fine tilbakemeldingene dine. bare se og få kjøpt meg eksterne blitser/bokser/paraplyer,(mye og velge i)blir ikke gode bilder innover med det ytstyr eg har,så kommer der nok bilder innover og Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Bildet vekker interesse, får lyst å gå inn å sjekke hva som er bak døra....., eller egentlig ikke - virker litt skummelt. At det er lysest til venstre fanger oppmerksomheten, Avrundende kanter som leder deg videre inn..... En glede og lese dei fine tilbakemeldingene dine. bare se og få kjøpt meg eksterne blitser/bokser/paraplyer,(mye og velge i)blir ikke gode bilder innover med det ytstyr eg har,så kommer der nok bilder innover og Ja det er noe som driver oss videre hele tiden, nytt utstyr, nye motiver, gamle motiver på nytt,,,,tar nok aldri slutt, mye å forske på, mye å glede seg til 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg