anbar Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hei er det noen som vett om noen amerikanske webtilbydere.. mener bredbaand... for eksempel adsl elelr t1,2,3... er veldig desp... jeg sitter paa en veldig treg pc med 56 kps modem... mens laptopen min ikke har modem, og atpatil mandrake... saa det blir bare jobb aa sette det opp... (uten linje for aa laste ned programmene)... takker! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Pacific Bell Internet Services er vel en av de største.. Lenke til kommentar
atLind Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 AT&T er vel også store. Lenke til kommentar
SciBirg Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 AT&T Cable eller Qwest er bra. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Pacific Bell Internet Services er vel en av de største.. Heia PB! De gikk til sak mot RIAA, så jeg ville vurdert de meget nøye hvis jeg bodde i uniten Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Scot Finnie skriver mye aktuellt om bredbånd. http://www.scotsnewsletter.com/default.htm Lenke til kommentar
sealie Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Her er en kjapp liste. www.aol.com - American Online www.optonline.com - OptOnline www.attbi.com - AT&T Cable Internet www.rogers.com - Rogers Internet www.verizon.net - Verizon Internet www.rr.com - Roadrunner www.pacbell.net - Pacific Bell Internet www.swbell.net - SBC Internet Services www.mindspring.com - Earthlink Communications www.xo.com - XO Internet Services www.jump.net - Jump Communications (Texas) Håper dette hjelper :-) - Vidar Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Benyttet Mindspring/Eartlink i en periode i 1999. Linja var litt ustabil men de hadde bra kundeservice, så alt i alt var jeg fornøyd med dem. (Dessuten har nok den tekniske kvaliteten økt siden dengang, de hadde akkurat lansert DSL så noe bugs var vel å forvente..) Ellers ville jeg gått for PB idag bare pga. RIIA søksmålet.... Lenke til kommentar
anbar Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 hjertelig takk! skal se paa disse! likte det at de gikk isak mot riaa.. koster det ikke saa alt for mye, kan de vel vente seg en bestilling men pris er som sagt ogsaa viktig! Takker hjertelig for alle bidrag! Maa si det er litt av en taalmodighets sak aa sitteaa vente paa at sidenen blir fedig loadet...hw.no tok omtrent 5 min... *gleder meg* Lenke til kommentar
sealie Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 hjertelig takk! skal se paa disse! likte det at de gikk isak mot riaa.. koster det ikke saa alt for mye, kan de vel vente seg en bestilling men pris er som sagt ogsaa viktig! Takker hjertelig for alle bidrag! Maa si det er litt av en taalmodighets sak aa sitteaa vente paa at sidenen blir fedig loadet...hw.no tok omtrent 5 min... *gleder meg* Jeg vil personlig anbefale OptOnline som er en rask kabelmodem-løsning (opp til 8mbps) eller RoadRunner Internet som har circa samme tilbud. RoadRunner leverer også en del "nifty" programvare med for å sikre hjemmenettverket sitt, og tar samtidig kundene og tjenesten sin seriøs Lykke til i USA! - Vidar Lenke til kommentar
McMort Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hvor i Statene befinner du deg da? Det er vel rimelig stor forskjell på hva du kan få etter hvor du befinner deg. Har personlig inntrykk at bredbånd er dårlig utbygd utenom de store byområdene. Hvis du bor i området rundt Peoria, IL skal visst Bitwise Systems være bra ettersom jeg har hørt. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Det hadde jo vært mye enklere for oss dersom du fortalte oss hvilken stat/city/zipnummer du befinner deg i... ;-) Det er veldig stor forskjell i USA når det gjelder kvalitet hos bredbånstilbydere i USA både på stabilitet/hastighet/pris og på support. Speakeasy skal vistnok være ganske bra, men det er store forskjeller fra stat til stat. Har en del venner fra forskjellige steder i USA, de fleste har bredbånd, dersom du fortalte hvor du er kunne sikkert en av de kommt med en anbefaling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå