DonJuan. Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Hei! For en måneds tid siden leverte jeg innen harddisk på reklamasjon hos Datakjeden. Som de fleste har fått med seg er Datakjeden nå konkurs og jeg ble møtt med tomme lokaler når jeg var nede hos dem i Fjordgata i Trondheim for å sjekke status. Er det håp for meg å få tilbake harddisken så jeg selv kan ta kontakt med produsenten direkte eller er dette bare å droppe og heller kjøpe meg en ny en? Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Så vidt er eneste mulighet å ta kontakt med bostyrer som er Terje Lium ved Adnor advokat i Trondheim: http://www.adnor.no/index.php?p=5-26-26&url=www.adnor.no Nye Amentio/Datakjeden har ikke overtatt noen forpliktelser fra det gamle selskapet da de kun har kjøpt navnet/domenet. Men det kan være verdt å høre med dem om det er noe de kan bistå med i forbindelse med reklamasjon om du besitter dokumentasjon på at du har levert inn til reklamasjon. Evt så burde bostyrer skulle kunne bistå for å få dokumentert reklamasjonen ovenfor leverandør/produsent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå