iNeo Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Heisann! Min bedrift har bestemt seg for å skaffe nye lokaler pga. plassmangel. Det vi har opplevd fra før i nåværende lokale er at det blir fryktlig mye sand i kontorene da alle bruker utesko innendørs! Så da tenkte vi at vi skulle gå til innkjøp av noen å femti par sandaler/slippers med logoen vår. Problemet da, er at vi ikke har peiling på hvem/hvor dette selges og dermed så lurer vi på om noen av dere har peiling på hvor slikt kan anskaffes? Google hjelper lite i dette tilfellet, da det meste som dukker opp er billigsaker og ikke har fnugg av komfor. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Finnes mange sider der du kan bestille produkter med eigen logo/bilde f.eks: http://www.cafepress.com/+flip-flops Men dersom du skal få folk til å bruke dette så ville eg ha investert i fottøy som er behagelig å gå i. Eventuellt innføre skopose tvang. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Ja har funnet det du lenker til tidligere, men stikkordet er kvalitet, noe det tydligvis ikke oser av når det kommer til dette =) Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Hahaha, jeg hadde ledd om jeg hadde blitt bedt om å gå i flipflops på arbeidsplassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå