V. Haugen Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Telenor: ? Det billigste er dessverre sjelden det beste. Chess: ? Vi parkerer Telenor Lenke til kommentar
srbz Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Telenor er av PT pålagt både ikke-diskriminering og pris-minus. Uten PT og KT kunne Telenor ha kvelt alle lavprisaktører på markedet og sikret seg monopol. I tillegg fastsetter PT pristak for terminering av tale (roaming). Disse reguleringene sikrer de mindre aktørene markedsplass, da Telenor rett og slett er pålagt å være noe dyrere enn dem (slik situasjonen er i dag). Likevel tipper jeg Telenor har mer å gå på... Lenke til kommentar
NyZeta Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 "Med halv pris og dobbelt så høy oppetid" <-- Dobbelt så høy oppetid betyr da indirekte at NetCom's nett da har 50% oppetid om Telenor har 100%. Og det er best case. Halvparten så mye nedetid tenker jeg nok formuleringen burde ha vært. For det er en helt annen sak. 1 Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Vel, som Chess kunde i et par år kan jeg si at jeg aldri har hatt noen problemer whatsoever. Aner ikke hvordan det er å ha telenor though. 1 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Som Alvær hevder er det nettopp kvalitet Telenor trekker frem som deres fremste styrke. Informasjonssjef Anders Krokan synes ikke det er riktig å bruke den omstridte testen som bevis for at NetComs nett er bedre enn deres - ikke på nedetid, og spesielt ikke på dekning. Dette er bullshit fra Telenor. De ble presentert resultatene på nettstabilitet i høsten 2011. Da var ikke Telenor interessert... http://www.dagensit.no/article2387246.ece Det er bare i Telenor sine øyne at denne testen er omstridt. Lenke til kommentar
Kalevi1973 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Her jeg bor (Meråker) så er det Telenor som er suverent best på datahastighet iallefall. Hvem vil surfe på en smartmobil med edge eller vanlig 3G når man kan surfe med super 3G?? Så greit Telenor er dyrere, men de er virkelig raskere også...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg