AldaZar Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Har problemer med å få PS2 på nett, noen som har hatt samma problemet? Den finner linja, men stopper opp ved DNS sjekken. Jeg er rimlig sikker på at jeg har skrevet ned riktig DNS. Har prøvd alt Hadde vært hyggelig hvis noen kunne hjelpe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 har du "hjemmekontor" fra NGT ? Lenke til kommentar
alt Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 har også ngt og vurderer og kjøpe ps2 adapter men hakke kommet noen bra spill føler. jeg venter på FF11 skal komme nå. skjer dette problemet med alle med NGT?? elle rer det bare feil innstillinger :-? Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 har du "hjemmekontor" fra NGT ? Nei, har vanlig privat delta 3000. Tror det er feil innstillinger Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 har du "hjemmekontor" fra NGT ? Jeg har det !!!! å jeg får ikke ps2'n min på nett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå