Nilsen Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Det nye medlemmet av Thinkpad-familien skal yppe med Macbook Air. Lenovos nye PC er lett og lekker Lenke til kommentar
knuhuf Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Er bare litt nyskjerrig. Hva er greien med den orange knotten midt på tastaturet? Etter min mening er den ubrukelig... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Det er en styrepinne. Noen elsker den, andre hater den, jeg bryr meg ikke siden jeg ikke bruker den og plages ikke av at den er der heller. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Styrepinnen er fantastisk på f.eks. fly og tog, der det blir kronglete å betjene en touchpad som sitter en del nærmere. Tar gjerne imot en slik hvis noen gir den til meg. Prisen gjør den dessverre til siklemateriale. Send PM for leveringsadresse. Lenke til kommentar
knuhuf Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Det er en styrepinne. Noen elsker den, andre hater den, jeg bryr meg ikke siden jeg ikke bruker den og plages ikke av at den er der heller. Har aldri tenkt på at den kan være fin i kronglete omstendigheter, men personlig så synes jeg den er irriterendes, da jeg føler den bare er der for å være der. hehe Lenke til kommentar
;_; Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg digger at de fortsatt har styrepinne i tastaturet, men denne laptopen blir nok for dyr for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg