HelloKjersti Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Activision blar opp 42 millioner før rettssaken. Les hele saken Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Ikke dårlig bonus for et middelmålig spill. Blir vel omtrent 6 mil norske kroner per person ved dagens kurs. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Ikke dårlig bonus for et middelmålig spill. Blir vel omtrent 6 mil norske kroner per person ved dagens kurs. Activision vet ikke engang om spillet er middelmådig eller ikke. De ser på salgstall og penger. 1 Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Ville ikke kalt MW2 middelmådig siden det er mye bedre enn Black Ops og MW3. MW2 er det eneste CoD spillet jeg har spilt i hundrevis av timer. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Modern Warfare 2 er laaangt over et middelmådig spill. Men det er ikke sakens kjerne, så det er ingen grunn til å diskutere det i det hele tatt, da det ikke leder noen vei. Selv er jeg utrolig spent på rettsaken. Lurer på hvorfor Activision har latt det gå så langt, for utgiftene som følger med rettsaken må jo være ganske betydelige. Når det er sagt er det antakeligvis verre for Respawn, og jeg lurer på hvor mye denne farsen har hatt å si for utviklingen av Respawns første spill. Endret 16. mai 2012 av sthusby 2 Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Å nei du slipper ikke unna. Jeg vil vita hva som er så middelmådig med spillet? 1 Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Å nei du slipper ikke unna. Jeg vil vita hva som er så middelmådig med spillet? + på pc online deler er det klinke umulig å finne servere/hoster. 1 Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Så spill på konsoll case closed. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Så spill på konsoll case closed. Umulig å glede gamere. Man finner ikke større samlinger med sutrekopper noen plass i verden, bortsett fra på landsmøtet til FrP. 3 Lenke til kommentar
Millha Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Er så shita lei COD og alle de MW spillene. Kan de ikke gi seg snart. FACK! Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Dette er ikke bra nok. Den semi intelligente gameren vil si noe som "dere fikk hvertfall noe, ta det og slutt og syt" men dette holder absolutt ikke. Jeg håper de som har rett på bonusen har vett i hodet og forfølger denne saken videre, siden Activision på dette punket aldri ville betalt noe som helst bonus om de ikke var noe de sjuler og er bekymra for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå