Gå til innhold

CS-liknende spill?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om det kommer noe Cs lignende spill snart ?

Kan tenke meg å sette inn mye tid i et spill, men det må være FPS lagbasert spill som Cs.

Med samme fly også, om du skjønner.

Call of duty 4 synes jeg var ganske bra.. Men videre føringen av dette spillet fikk en rar flyt i seg. Pluss så har det lite å si hvor du skyter en spiller i COD, samenlignet med Cs. Å ikke minst synes jeg det er MYE letter å drepe folk i spill som COD.

Har lagt merke til CS: GO, men er litt skeptisk.. Ligner mer på COD enn Cs.

Men må vel gjøre et forsøk :)

Tips om kommende spill som Cs ? :)

Mvh Patrick.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CS:GO kommer jo snart ut i sommer en eller annen gang altså "Counter Strike: Global Offensive hørt at det ikke er direkte bra men om du er lucky å søker etter velvalgte beta keyer for dette spillet, kan du godt få noe godsaker ut av det. Bare google litt d ;):wee:

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg lurer på om det kommer noe Cs lignende spill snart ?

Kan tenke meg å sette inn mye tid i et spill, men det må være FPS lagbasert spill som Cs.

Med samme fly også, om du skjønner.

Call of duty 4 synes jeg var ganske bra.. Men videre føringen av dette spillet fikk en rar flyt i seg. Pluss så har det lite å si hvor du skyter en spiller i COD, samenlignet med Cs. Å ikke minst synes jeg det er MYE letter å drepe folk i spill som COD.

Har lagt merke til CS: GO, men er litt skeptisk.. Ligner mer på COD enn Cs.

Men må vel gjøre et forsøk :)

Tips om kommende spill som Cs ? :)

Mvh Patrick.

Du kan prøve et spill som heter CrossFire. Det er gratis og veldig mange spiller det, alltid en match å finne. Det ligner ganske på CS, forskjellen er at det er langt flere våpen av forskjellige slag og at det er lettere å se forskjell mellom lagkamerater og motstanderer, der sliter jeg kraftig i CS :p

CrossFire har eksistert i noen år så det er ikke nytt men det kommer jevnlig nye patcher som fikser bugs, glitcher, nye baner og våpen.

Endret av Hunterra
Lenke til kommentar

ingen spill er som counter-strike det er et genialt spill som ingen kan toppe! men det kommer et nytt cs spill men er litt usikker på det, det begynner og ligne litt for mye på typisk mw2 og bf3 type spill, syntes counter-strike er bra sån som det er no. så nei er ingen andre spill som er som cs ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når du spiller cod4, spiller du da promod? Det er en mod som har en liten cs "feel" over seg. Det finnes også en lik mod for cod BO som heter xKmod. Hvis du har disse spillene er de verdt å sjekke ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...