jallamamba Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Word 2010: Masseutsendelse/fletting Jeg har et Word-dokument som henter data fra et regneark (Excel), og flettekodene er i en tabell i Word-dokumentet. Det er tall som blir hentet ut fra regneark, og disse tallene skulle jeg hatt formatert med tusentallskille, slik som det er i regnearket. Nå har jeg prøvd endel for å finne ut av dette, men finner ikke noe som tyder på at dette er mulig... Noen som vet om dette kan ordnes på en måte? Lenke til kommentar
Horge Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Du må bruke en numerisk bryter på feltkoden, som det så fint heter på norsk. Det du skal søke etter blir noe slikt som "merge numeric switch". Sånn fritt fra hukommelsen, så skal du ha en bryter som ser omtrent ut som dette: \# "# ##0" 1 Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Glimrende Hadde nesten gitt opp å få til dette her. Ved din hjelp fant jeg en grei beskrivelse av dette hos Microsoft. Om det er noen andre som trenger denne infoen, her er link til siden (engelsk). Så det jeg gjorde, var å trykke ALT+F9 for å få frem kodene, og så limte jeg inn akkurat det du foreslo: \# "# ##0" Tusen takk for svar Horge Endret 23. mai 2012 av jallamamba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå