secretlife Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg har ett spørsmål, å det er at jeg får sånn skikkelig hummer rød hud på føttene å kneene etter jeg har dusjet. Også etter jeg har vært sint, da dukker de opp på brystkassen å skuldrene Jeg vet jeg bør spørre en lege om dette, men har ikke tatt meg tid til det enda. De røde flekkene klør, men gir seg etter hvert. Det er noe jeg har blitt plaget med i mange år. Er det noen som vet hva dette er? På forhånd takk Lenke til kommentar
secretlife Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Resten av huden min er normal temperatur, mens der jeg er rød er jeg ganske varm. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Tror ikke dette er noe problem. Du kan jo snakke med en lege om du ønsker å fjerne det, men alt avhengig av om du syns det er verd å bruke til og penger på. Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Varmeallergi. Se om zyrtec hjelper, du kan få det reseptfritt. Dersom du får det når du løper og svetter også, så kan du avtale med legen at du tar blodprøver svett, da kan du teste serum tryptase og igE og så tester du det samme i rolig fase. Endret 15. mai 2012 av Nihilist1 Lenke til kommentar
V3r0n1c4 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Dusjer du i veldig varm vann kanskje ? Min hud blir lett rød, og jeg er alltid hummer rød når jeg kommer opp av badekaret... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå