Irrelevant Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Eier en liten leilighet i et sameie bestående av fire boenheter. Med boligen følgte det en carport med plass til to biler side om side, som deles med beboeren av en av de andre boenhetene. Siden jeg ikke har bil vurderer jeg derfor å leie ut min del, men aner ikke hva jeg kan ta for den. Ønsker en prisantydning. Er vel ikke så mye å si om carport. Delen min er den innerste, så bilen der vil være beskyttet med et tak, to vegger og naboens bil på den tredje siden. Bygd i 2009, solid struktur etc. Ligger i et nytt boligfelt i utkanten av Grimstad som for det meste består av sameier, men med enkelte eneboliger. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Det kommer mye an på hvor stort behov det er for fast parkering der du bor. I nye boligfelter har vel de fleste tilgang til parkering. Men det finnes kanskje noen med en plass, og to biler. Vi har nettopp kjøpt en leilighet med garasjekjeller hvor vi har to plasser, men vi har bare en bil. I nærområdet bor det endel som er henvist til å parkere på gata, så vi regner med at vi kan leie ut den ene plassen vår for 5-600 kr/mnd. Får se når vi flytter om noen uker... Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 16. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Er også litt parkering alle veier her. Er vel fordi, slik jeg kan se, at det er flere boliger enn det det er garasjer/carports. Mange små sameier som sagt. F.eks. den minste boenheten i sameiet mitt har bare en halvhjerta biloppstillingsplass.(må parkere i 15-20 graders vinkel). Uansett, takk for svar. Får lyse den ut til 400 kr/mnd, men med budgivning, så vil vel prisen stige til rett nivå om det er noe interesse for den. Endret 16. mai 2012 av Irrelevant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå