mgsninja Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Lurte på om man kan ha to WinXP installasjoner på samme PC. Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Så lenge man har dem på hver sin partisjon, skal det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg har 2x Windows XP + 1 Windows Server 2003 installert på min - så JA! det er mulig. Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg kjører også flere OS på samme disk, det har fungert ypperlig for meg i en årrekke. Liker å bruke BootMagic fra PowerQuest. Det programmet setter den partisjonen som inneholder det os jeg vil boote til "Active" og skjuler de partisjonene jeg ikke vil se. Anbefales. Lenke til kommentar
nander Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Ikke noe problem... jeg har også på en maskin satt opp 2 x XP, hvor begge installasjonene bruker samme "mine dokumenter" mappe på en tredje partisjon ;-) her klarte forsåvidt XP sin egen bootloader å få med begge installasjonene... i min erfaring trenger man bare en annen bootloader når man begynner med Linux... Windows er som kjent ikke veldig Linux vennelig Lenke til kommentar
mgsninja Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Windows er som kjent ikke veldig Linux vennelig Det har eg fått med meg Takk for svarene Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 hva i all verden skal folk med 2x XP på en pc, holder det ikke med en møkka XP på en pc da? jeg for min del har tenkt til å kjøre dualboot XP og 2000 Lenke til kommentar
nander Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 På den jeg satt opp, var det slik at det ene stedet den skulle brukes, var det noen heller sære trådløse nettverks instillinger som passet dårlig når man var hjemme. (det er en haug med serfikater, protokoller osv. alt satt opp av noen som ikke helt vet hvordan man kan gjøre ting sikkert men enkelt. Samme person som forsåvidt meddelte alle 5 dager etter at MSBlast hadde slått til, at det var INGEN fare så lenge man hadde en antivirus som var oppdatert en gang siden juni.......) så, istedet for å omprogramere instillingene hver dag, la jeg inn XP to ganger, med forskjellige instillinger. Brukeren er godt fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå