Marnæv Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 hei, jeg har nettopp fått en ny Huawei Vison, men har et problem. Jeg har innstalert spotify, men når jeg starter det så blir skjermen svart i et par sekunder, før den bare hopper tilbake til der den var. Spotify starter rett og slett ikke. Er det noen som kan hjelpe meg med å fikse det? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Du kan prøve å installere den nye betaen. Stor forbedring rent utseendemessig. Noen bugs, men stor forbedring fra den gamle. Du finner den her: http://www.spotify.com/no/download/previews/ Lenke til kommentar
Marnæv Skrevet 16. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2012 Har ikke minnekort i tlfen, kan det være derfor? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Kan ikke skjønne at det skal være noe problem så lenge du ikke er tom for plass... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Spotify skal fungere på internminne så lenge det er plass. Skal nevnes at Huawei ikke er de flinkeste med android. Test betaen å se om det fungerer. Lenke til kommentar
Marnæv Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 Fikk minnekort, satt det inn og det funka med en gang men nå har jeg et nytt problem. Vet at dette er off-topic men tar det alikvell, jeg har telefonen på vibrasjon uansett hvor jeg er, jeg har nesten altid telefonen i lommen, eller den ligger på bordet rett ved meg så det er greit, men problemet er at ved meldinger skjer det ingen ting. ingen vibrasjon, ikke en gang at skjermen blinker ellernoe. Dette fører til at jeg aldri merker når jeg får meldinger... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Godt å høre Når det gjelder vibreringen, så regner jeg med at du har sjekket innstillingene i meldingsappen? Pleier å være innstillinger på dette der. Hvis ikke kan du prøve med en annen meldingsapp, som Handcent eller Go sms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå