Dukien Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Hei jeg kjøpte meg nylig en grå/sort dressbukse og en sort penskjort, den satt som et skudd og sort var den eneste fargen dem hadde igjen - men jeg sitter å lurer på : Åssen kombinasjoner passer dette med når det kommer til slips/vest og ikke minst dresskjorte? Jeg føler meg litt som en blanding av mafia/asiastisk servitør so far. Er helt grønn her så tips settes stor pris på. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Ingenting. Gå å få den byttet i en annen vare eller få en tilgodelapp. 2 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Som Lapo sier, det er ingenting som passer. Uansett hva du prøver å kombinere den med vil det se tåpelig ut. Hvor gammel er du? Dropp vesten. Kjøpte du en grå/sort bukse? Begge deler eller en blanding? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg bruker sort skjorte til en grå birdseye dress. Synes det funker godt. Rødt eller gull slips til og sorte sko, lær eller semsket. Dresstoffet er omlag noe sånt: Lenke til kommentar
jevli Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 En grå-teksturèrt dressbokse? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 TSs beskrivelser er litt vage, så det er jammen ikke lett å si hva han ha kjøpt seg. Grå/sort bukse sier ikke så mye og da er det hellerr ikke så lett å vite hva som kunne passe sammen- Men det er klart at det er ganske mange antrekk det ikke går med sort skjorte. Og noen mener at en skjorte aldri skal være mørkere enn jakken. Jeg er ikke av dem. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg bruker sort skjorte til en grå birdseye dress. Synes det funker godt. Rødt eller gull slips til og sorte sko, lær eller semsket. Dresstoffet er omlag noe sånt: Det er sjelden jeg er uenig med deg Dag, men dette synes jeg hørtes helt grusomt ut. Smaken er som baken og alt det der... 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 fkm: Den ventet jeg på, min gode mann . Vet du er av dem som ikke kan fordra sorte skjorter. Bra vi er forskjellige. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 17. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2012 Det jeg egentlig reagerer mest på i et antrekk med sort skjorte er at slipset/sløyfen uansett vil være lysere enn skjorten. Det er i mine øyne verre enn at jakken er lysere enn skjorten, selv om jeg ikke liker det heller. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2012 Sort skjorte ser sjeldent bra ut til dress imo. Kan funke til mer casual klær, men til dress? Ellers takk. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 18. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2012 The Voice, TV2, progamleder Øyvind Munn, nå i kveld går med sort skjote under en mellomgrå dress. Er det så ille? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2012 For all del, det er ikke det verste jeg har sett, men jeg ville aldri gått ut døren i det antrekket. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 18. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2012 For all del, det er ikke det verste jeg har sett, men jeg ville aldri gått ut døren i det antrekket. Hehe. Ikke du, nei. Men så er ikke du ca 47 år heller. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2012 Han er også veldig mørk. Altså, hudtonen. Det hjelper. Men likte ikke... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg ser ikke helt hva det har med saken å gjøre. Hvis man absolutt skal gå med sort skjorte vil jeg heller si at det ser bedre ut om man er ung og sprek. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 19. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2012 Hver gang jeg hører sort skjerte tenker jeg på et antrekk med svart dress, svart skjorte, svarte firkanta sko, og rødt slips og lommetørkle. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Til TS: Post et bilde av hva du evt. går for. Har selv en svart skjorte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå