Gå til innhold

Er Metabolism i "RAPID BURN" skadelig?

Anbefalte innlegg

Hei

Starter med å si litt om meg, så dere kan hjelpe meg :)

Jeg er17 år gammel og har trent på treningsstudio siden starten av september 2011.

Jeg jogger 2-3 ganger i uke og trener styrke. Spiser også sunt og greit. Ikke for mye, men noen ganger "glemmer" jeg å spise, pga skolearbeid og kan spise for lite en dag eller to.

Jeg veier ennå mye og vil gjerne gå ned i vekt.

Jeg lurte på om noen har prøvd "RAPID BURN"

Den inneholder Metabolism- Er dette skadelig for meg?

Jeg bryr meg ikke om den koster mye bla bla", men om dette er effektivt og om den har noen skader.

Jeg spurte damen bak disken på "helsekost" og hun sa at det ikke er farlig for meg og hjelper meg med å bli kvitt fett og gir meg litt extra enerig til treningen.

Så vil gjerne høre deres meninger, tips, råd og evt. erfaringer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, for å utdyppe litt. Som 17 åring, du trenger ikkje det. Spiss sunt, få i deg nokk mat og vær aktiv.

Så lenge du ikkje overspiser og holder deg LITT i underskudd, så blir du bra.

Det finst 2 måter å slanke seg på. Sunne og sakte. Og anareksi, der ikkje sikkert du mister så mye vekt heller. Berre ødeleger kroppen.

Lenke til kommentar

Farlig er kosttilskuddet sikkert ikke, men dokumentert virkning ville jeg ikke hatt noe tro på, i hvertfall ikke utover det et par kopper kaffe om dagen gir. Merk at det er veldig mye "kan hjelpe" og ingen "vil".

Et par store kopper sterk kaffe er for øvrig omtrent det samme koffeinet som du får i deg fra dette kosttilskuddet. Koffein er ikke særlig skummelt, men mengden er antagelig merkbar om du ikke drikker kaffe fra før.

tl;dr: spar pengene til noe du har lyst på, evt. drikk en kopp kaffe om du tror på de virkningene koffein visstnok skal ha.

(Kosthold skal jeg ikke uttale meg om, men å se hva som er tullprat er lett å se uansett.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...