Lami Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Heisann! Tenkte å invistere i vannkjøling til CPU i første omgang, men usikker på hvem jeg skal gå for. Tenkte ikke å bruke mer enn sånn 1500,-, men hvis det er drittkvalitet på disse så lar jeg vær. De jeg tenker på er (fra aquatuning.no) Larkooler Extreme Performance Complete Kit (KU3-241) EK Water Blocks EK-KIT H3O 240 LTX Eller den noe dyrere versjonen: EK Water Blocks EK-KIT H3O 240 HFX Larkooler Universal High Performance Advanced Kit CPU/GPU Eller skal jeg vente til de får denne på lager: Alphacool Business Class Set I Hva synes dere om disse? Hvilken burde jeg gå for? Og kan jeg betale med oppkrav fra den nettsiden? ELLER, skal jeg bare kjøpe fra techbay, for eksempel TechBay SuperSilent vannkjølingsett, 2x120-30? Takker for svar! Lenke til kommentar
entername Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Det er muleg eg var veldig uheldig men sist eg forsøkte og handle frå; techbay fekk eg ikkje betalt. å;r eg kontakta support fekk eg mail om at alt var som det skulle være med ordren min, men når eg forsøkte og betale samme ordre på nytt fekk eg igjen melding fr&å betalingssystemet deira at det var ein feil på ordren. Dette sammen med det faktum at det tok ei god veke og få svar på min henvendelse førte til at eg bestilte alt frå EK sin webshop. Generelt vil eg anbefale deg og bestille rett frå EK. Med moms blir prisane stort sett dei samme som dei ville blitt i norge ettersom EK fjerner den nasjonale momsen frå produktet før sending (Utruleg nokk ein fordel med det nye e-handel momsystemet!) . Dersom du ønsker og kjøpe EK blokker ville eg sjekka kompabiliteten med blokkene først. EK har ei eiga side for dette. Sjekk og EK sin eigen nettbutikk. Om du har erfaring med mjuklodding og har tilgang på eit bilvrak kan du gjerne bruke radiatoren frå ein cupevarmar. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 Tusen takk for svar Men det ble nok SuperSilent fra Techbay. Den fra Techbay skal nok være rebrand av EK sitt 240kit bare Techbay har en litt tynnere radiator (lurer på hvorfor..). Kan kun handle med oppkrav atm og vil ha det kjapt! Kabinett ble også bestilt så orker ikke å ha det liggenes å vente på vannkjølingem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå