Gå til innhold

Hvor får jeg tak i disse?


Anbefalte innlegg

Hei, min far elsker de gamle øreproppene fra Flamingo, da de passer øret hans utrolig bra. Det eneste problemet er at det er ingen som har de lenger, og jeg frykter de er utgått.

Kan noen hjelpe meg med hvor jeg kan få tak i de? Eventuelt ørepropper som er like i passformen? Vet at det er et par fra iMonster, men de er så sinnsykt dyre (1500 ca).

 

Dette er øreproppene jeg snakker om:

http://www.norskdesign.no/industridesign/flamingo-sport-traadbaserte-hodetelefoner-for-stereo-article7723-287.html

Endret av largim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv Marshal Major, og de har ikke god lyd. Blir fort veldig lyttetrett av dem.

 

Tror også Urbanears er produsert av samme som Marshall, det er en svensk produsent som heter Jays som produserer også for andre merker. Ingen av disse har fått veldig bra kritikk for god lyd.

 

Skal man ha noen propper som sitter skikkelig så må man litt opp i pris, og helst til Ultimate Ears, som eies av Logitech. De har noen modeller som støpes til øregangene, og sitter perfekt hos eieren.

Lenke til kommentar

Jeg har selv Marshal Major, og de har ikke god lyd. Blir fort veldig lyttetrett av dem.

 

Tror også Urbanears er produsert av samme som Marshall, det er en svensk produsent som heter Jays som produserer også for andre merker. Ingen av disse har fått veldig bra kritikk for god lyd.

 

Skal man ha noen propper som sitter skikkelig så må man litt opp i pris, og helst til Ultimate Ears, som eies av Logitech. De har noen modeller som støpes til øregangene, og sitter perfekt hos eieren.

Så lenge lyden er grei så er det nok ikke så veldig farlig, er passformen som er mest viktig. Og at de isolerer endel støy, vil ikke høre for mye rundt meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...