fotogigen Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Fin fuggel. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hei Geir Magne..hadde tenkt å legge ut et Tjeldbilde idag jeg også, glad jeg ikke gjorde det, fordi det hadde blitt skyggen av dette Fantastisk nydelig tatt av en særdeles nydelig fugl !! Dette kaller jeg en innertier, og er noe av det bedre jeg har sett av fuglen..jeg finner absolutt ingen feil..klar 6 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Stilig med bluret bakgrunn/forgrunn! Anderledes. Full oppmerksomhet på denne flotte karen ! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Utrolig flott og skarpt Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Takk, takk for pene ord... Terje, ingen grunn til å ikke legge ut tjeldebildet ditt.. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Meget bra bilde til og være litt rett på Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Geir Magne..jo, fordi du sa det så bra en gang jeg kommenterte ørnebildenene dine..dette er vel ingen konkurranse ? Nei ,selvølgelig er det ikke det, men jeg vet jo at når du gjør det så sinnsykt bra, er det ikke alltid like gøy å "hoppe etter Wirkola" Ta det ironisk, men innerst inne er jeg her for å prestere framfor..ja du hvet . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg