MoieC^^ Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 could someone plz tell me some facts about '' white lies'' ? am helpless r8 now Lenke til kommentar
stto1996 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Noen fakta om hvite løgner ? <3 noen ? Hvit løgn er en løgn som ikke har noen hensikt om å skade eller såre noen. Mange forteller en hvit løgn for å unngå en ubehagelig situasjon eller lignende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 could someone plz tell me some facts about '' white lies'' ? am helpless r8 now Det står skrevet på forrige side. Kan jo nevne en gang til at det er lov å lete litt selv. Lenke til kommentar
AndreasAF Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Er det noen som har laget en disposisjon mot en eventuell debattartikkel? For eksempel fordeler og ulemper med løgn? Eventuelt andre disposisjoner? Lenke til kommentar
Merita Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 could someone plz tell me some facts about '' white lies'' ? am helpless r8 now Du vet at det er norsk imorgen, sant?haha.. 3 Lenke til kommentar
10klasse1234 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Lykke til i morgen! Kan noen skrive en sjekkliste som man kan bruke når man er ferdig å skrive. Vet ikke helt hva man bør se etter av feil Håper jeg har samlet nok informasjon snart, det er så mange flinke folk her som skriver linker og tips Tusen takk ! Lenke til kommentar
IZI4United Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 http://www.tv2.no/nyheter/okonomi/streik-kan-gi-stengte-skoler-og-barnehager-torsdag-3787594.html Det er rundt 20000 arbeidere som tas ut i streik torsdag skjekk om dere er rammet. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Skolen vår blir rammet, men det er jo ikke sikkert før 06 torsdag morgen.. Lenke til kommentar
stto1996 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Noen som vet om vi må skrive mer enn 2 sider på sakprega for å få en knall karakter? eller kan vi forsatt skrive BARE 2 sider å få lik karakter ? Og så trenger jeg noen som kan komme på gode fakta om Hvite løgner og idêer! <3 Setter pris på om noen kunne svare så fort så mulig ! takk <3 sidetallet spiller ingen rolle så lenge innholder er bra ;-) hvite løgner: http://www.kk.no/776147/dette-lyver-kvinner-om http://no.wikipedia.org/wiki/Hvit_l%C3%B8gn http://nlm.no/itro/kristen/tema/hvite-loegner Lenke til kommentar
hannaantonsen Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 En fin ispirasjon kan være filmen Abduction.. Foreldrene til hovedpersonen lyver om hvem han egentlig er, for å beskytte han visstnok Lenke til kommentar
Toroll Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hvis det er noen som trenger litt hjelp med noen forskjelige ord / dialektord eller noe sånt, så har jeg en liste jeg har redigert som jeg kommer til å bruke imorgen. Håper at jeg får respons! Jeg har hørt man får mere pluss ved å bruke avanserte ord! Haha, fikk faktisk over 150 folk som lastet ned, tusen takk alle sammen for en bra respons! hadde bare lyst å si lykke til og la oss alle sammen få seksere imorgen! 4 Lenke til kommentar
CamillaLarsen Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Lykke til i morgen! Kan noen skrive en sjekkliste som man kan bruke når man er ferdig å skrive. Vet ikke helt hva man bør se etter av feil Håper jeg har samlet nok informasjon snart, det er så mange flinke folk her som skriver linker og tips Tusen takk ! Jeg har skrevet et tidligere innlegg med skjekkliste Den er på rundt side 10 tror jeg Lenke til kommentar
Toroll Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Lykke til i morgen! Kan noen skrive en sjekkliste som man kan bruke når man er ferdig å skrive. Vet ikke helt hva man bør se etter av feil Håper jeg har samlet nok informasjon snart, det er så mange flinke folk her som skriver linker og tips Tusen takk ! Gå til side 16 helst nederst, en super list fra A-Å ! Lenke til kommentar
10klasse1234 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Lykke til i morgen! Kan noen skrive en sjekkliste som man kan bruke når man er ferdig å skrive. Vet ikke helt hva man bør se etter av feil Håper jeg har samlet nok informasjon snart, det er så mange flinke folk her som skriver linker og tips Tusen takk ! Jeg har skrevet et tidligere innlegg med skjekkliste Den er på rundt side 10 tror jeg Lykke til i morgen! Kan noen skrive en sjekkliste som man kan bruke når man er ferdig å skrive. Vet ikke helt hva man bør se etter av feil Håper jeg har samlet nok informasjon snart, det er så mange flinke folk her som skriver linker og tips Tusen takk ! Gå til side 16 helst nederst, en super list fra A-Å ! Takk Lykke til i morgen! Kan noen skrive en sjekkliste som man kan bruke når man er ferdig å skrive. Vet ikke helt hva man bør se etter av feil Håper jeg har samlet nok informasjon snart, det er så mange flinke folk her som skriver linker og tips Tusen takk ! Jeg har skrevet et tidligere innlegg med skjekkliste Den er på rundt side 10 tror jeg Lykke til i morgen! Kan noen skrive en sjekkliste som man kan bruke når man er ferdig å skrive. Vet ikke helt hva man bør se etter av feil Håper jeg har samlet nok informasjon snart, det er så mange flinke folk her som skriver linker og tips Tusen takk ! Jeg har skrevet et tidligere innlegg med skjekkliste Den er på rundt side 10 tror jeg Takk Lenke til kommentar
uten_brukernavn Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Når en skriver artikkel, er det jo vanlig med overskrift, ingress, avsnitt og det der. Pleier dere å ha underoverskrifter til avsnittene? Lenke til kommentar
Yobrochill Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Når en skriver artikkel, er det jo vanlig med overskrift, ingress, avsnitt og det der. Pleier dere å ha underoverskrifter til avsnittene? Jeg pleier ikke å ha det, men jeg vet at noen i klassen min pleier det Så du kan nok velge. Lenke til kommentar
Dolan Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Når en skriver artikkel, er det jo vanlig med overskrift, ingress, avsnitt og det der. Pleier dere å ha underoverskrifter til avsnittene? Jeg varierer. De gangene jeg har underoverskrifter har jeg heller ikke nødvendigvis til hver avsnitt, men til hver del av artikkelen min, om skjønner. 1 Lenke til kommentar
ABSteine Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 http://www.tv2.no/ny...ag-3787594.html Det er rundt 20000 arbeidere som tas ut i streik torsdag skjekk om dere er rammet. jeg er fra agder og jeg blir ikke rammet Lenke til kommentar
Fish Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Litt merkelig, men jeg er ikke nærvøs i det heletatt... føles ut som eksamen er om mange uker...haha :3 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå