Tomas95 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hei, Jeg er 17 år gammel. Jeg Lager spill og tenkte på å starte egen bedrift. Jeg har en nettside og spillene jeg lager er gratis og laste ned, men jeg vil ha reklame fra google's adsense, som jeg får betalt per klikk, og en support/donate knapp som folk kan gi penger bedriften viss de vil støtte den. jeg har ikke planer om og ha noen andre en meg selv i bedriften. det jeg lurte på er, hva skal til for at jeg skal kunne starte en bedrift som 17 åring. koster dette noe? isåfal hvor mye. for eksempel for å starte et firma eller månedlig/årlig? hvilket ansvar har jeg viss jeg starter bedrift? for eksempel hva må jeg holde orden på og må jeg dokumentere noe? hva må jeg gjøre månedlig/årlig i bedriften? for eksempel må jeg sende inn noe? takk på forhånd for alle svar! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Du bør passe på å stave ting riktig, og ikke ha grammatiske feil. Stor første-bokstav er også lurt. ___ Det blir isåfall en "Ungdoms bedrift", som er mye lettere enn en normal bedrift. Det koster noe å få det etablert lovlig, og deretter litt mer om et år eller to når du skal endre typen bedrift. Men ikke noe mer enn et par hundre. Du må passe på å holde styr på regnskapene dine, og å ikke gjøre noe feil med skatt og slikt. Men du trenger jo å betale for hosting. Amazon SS er veldig fint. Og for domene leie årlig. ___ Må nesten advare om at det er veldig veldig vanskelig å leve av det du foreslår. Så jeg kan ikke anbefale å lage en business rundt det. Det går fint an å gjøre som privatperson. Google AdSense bryr seg egentlig ikke. Lenke til kommentar
Tomas95 Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 ok takk for svaret =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå