Gå til innhold

Jeg skal ta ny tatto !

Anbefalte innlegg

hei, jeg skal ta ny tatovering, og jeg strever med å finne et eksempel på hva jeg skal ha. planer om å ha etternavnet mit i tribal som går fra aldbuen og nedover. og kanskje noe tribal mønster rundt ;) noen som har bry til å hjelpe meg å finne en som er grei :)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er i utgangspunktet ikke noen tilhenger av tattoveringer, men jeg forstår hvorfor mange tar det, å i enkelte tilfeller kan det være ganske kult.

er ikke noen ekspert i mønster og sånt, men hvis jeg kan gi deg et tips, så er det å i det minste vente med å ta en tattovering hvis du absolutt vil ha en.

Tattoveringer kan være kult hvis de har et spesielt motiv, men det er også noe som sitter på huden din for resten av livet. ta heller en tattovering til minne om noe du har gått igjennom, eller et symbol for noe du brenner for.

Altfor mange tattoverer seg med navnet sitt, eller bare noen tilfeldige kinesiske tegn bare fordi de ikke vet hva de vil ha men tattoverer seg for morro skyld fordi det er kult, og det er denne typen tattoveringer de fleste begynner å angre på senere.

Du bør heller tenke mer på hva du kan tattovere som betyr noe for deg, og hvis du ikke kommer på noe så bør du heller vente en stund.

håper det hjelp deg litt, selv om det ikke var akkuratt det svaret du ønsket :w00t:

Lenke til kommentar

det etternavnet betyr ekstremt mye for meg.. ikke det at jeg vil inn på detaljer, men det er ikke noe jeg kommer til å angre på i denne situasjonen. selv om mange tror det. men de som kjenner til situasjonen synnes det er en god plan å tattovere det in på armen. til minne om det som har skjedd. ( som du sa)

men for all det, jeg skjønner hva du mener og det er noe jeg har tenkt på i ett par år nå.

Lenke til kommentar

At en tatovering burde ha en mening er bare tull. Det holder mer en nok at du syntes det

er et kult motiv.

Til TS:

En tatovering er personlig, det er du selv som må finne ut av hva du ønsker.

Bruk lang tid på å bestemme deg.

Du snakker om tribal, det finnes flere typer tribal, men antar du mener den som "alle"

går rundt med. Skarpe og tykke linjer.

- Dette er etter min mening en typisk "mote" tatovering i likhet med kinesiske tegn. Moten for tribal og kinesiske tegn er rimelig ute.

Skal du absolutt ha noe tekst, be tatovøren på din lokale tattoo studio diske opp med noen forslag.

Endret av spelley
Lenke til kommentar

Du skriver at en tatovering burde ha mening, er bare tull, men samtidig skriver du at en tatovering er personlig, bare jeg som synes dette er ganske likt hverandre?

Personlig kan f.eks være et motiv du liker...

Et motiv du syntes er kult, trenger det å ha noe mening?

Endret av spelley
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Min erfaring med mine tattiser er at du snakker med tattovøren om hva du ønsker så tattovøren får komme med forslag til deg og du velger ut i fra det. siste sleeven jeg tok nevnte jeg bare 3 ting jeg ville ha med og når jeg kom noen dager etter hadde hu diska opp den råeste sleeven jeg noen gang har sett!!! hun fortalte også at det beste resultatet ble når du forteller hva du vil ha så de får tegne det i "sin stil" å dermed får litt utfordring istedet for og gjøre den samme jobben de har gjort 10 ganger tidligere den dagen før du kom. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...