Jacked Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hei, Er det noen som vet hva karaktersnittet for inntak til forkurs for ingeniør ved høgskolen i bergen er? Da mener jeg den klassen som tas inn på grunnlag av yrkesfagkarakterer fra grunnkurs og vk1/vg2, evt, vet sånn ca hva snittet er generelt i norge? Jeg vet bare at i den klassen som tas inn på grunnlag av studiekompetanse er snittet ca 4,3. :-D Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Hei, Er det noen som vet hva karaktersnittet for inntak til forkurs for ingeniør ved høgskolen i bergen er? Da mener jeg den klassen som tas inn på grunnlag av yrkesfagkarakterer fra grunnkurs og vk1/vg2, evt, vet sånn ca hva snittet er generelt i norge? Jeg vet bare at i den klassen som tas inn på grunnlag av studiekompetanse er snittet ca 4,3. :-D Har ikke noe kilde, men dem slipper hva som helst inn på forkurs Frafallet er deretter også Endret 15. mai 2012 av Mephisto- Lenke til kommentar
Elins Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Æ ska gå på forkurs på HIST og lurer på nivået på fysikk og matematikk i forhold til tilsvarende fag på vgs. Endret 22. mai 2012 av Elins Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Var kort setning. Men forkurset bygger delvis på det man lærer fra VGS. Så speeder man opp farten på læringa etterhvert. Nivået heves jo betraktelig etterhvert Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Noen som vet om hvilke steder man kan søke på resttorget? De fleste sier ikke noe om resttorget på sine sider. Lenke til kommentar
.Andre Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Noen som vet om hvilke steder man kan søke på resttorget? De fleste sier ikke noe om resttorget på sine sider. Du kan se her http://www.samordnaopptak.no/info/soeking_opptak/restetorget/ Eventuelt ringe til skolen å spørre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå