lazio Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hei. Når eg innstalerte Steam trykte eg bare neste heile vegen så Steam blei innstalert på "C". Pga mangel på plass måtte eg flytte Steam over på "D". Får forsatt starta opp Steam på normal måte, men no er ingen av spela innstalert. No må eg laste ned alt på nytt sjølv om det allereie er innstalert på pcen. Korleis får eg fortalt Steam at han har spela i mappa? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Hei. Når eg innstalerte Steam trykte eg bare neste heile vegen så Steam blei innstalert på "C". Pga mangel på plass måtte eg flytte Steam over på "D". Får forsatt starta opp Steam på normal måte, men no er ingen av spela innstalert. No må eg laste ned alt på nytt sjølv om det allereie er innstalert på pcen. Korleis får eg fortalt Steam at han har spela i mappa? Med denne !! lagre den på skrivebordet og kjør. (aka ingen installasjon) Edit: Og så kommer linken Endret 15. mai 2012 av StorPeder 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå