erikstein Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Sitter her og fikk meg en overraskelse for å si det mildt. Har en FS Scaleo 600 maskin som har fungert 100% hele tiden. Ble plutselig plaget av unormale rebooter når jeg satt og spilte bf1942, så jeg installert Mbm for å sjekke temp/spenninger. Nå virker jo det hele litt rart, har f.eks en av temperaturene oppe i hele 74 grader. Dette måler den: Sensor 1: 34 Sensor 2: 25 Sensor 3: 74!!! -12v: -3,15v -5v: 0,00v Ellers er spenninger etc helt ok...men begge minus spenningene er helt rare... Samtidig så stusser jeg på temperaturene, den ene er jo oppe i ufattlige 74 grader...hehe Er et Gigabyte hk med Sis 645DX chipsett. Er psu f.eks ødelagt? kan sensor3 være noe annet? Stort sett så er jo sensor 1 cpu og sensor2 selve "hk" tempen, eller northbridge kanskje. Har oppgradert med nyeste bios fra FS, datert 25/7/03. Minus spenningene vises ikke i bios engang, bare plus. Noen ideer folkens? Jeg gadd å tenke et par sekunder. Psu vifta er jo gåen. På tide med bytting. Tror 75gradern er psu gitt. Jaja, flaut nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå