Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med å takke "ja" til et forhold, pga visse dilemmaer

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt som nå er 19 år.

Mitt forrige forhold var da jeg var 16-17år, dette forholdet varte i 8mnd. Det eneste jeg og kjæresten min gjorde var å ligge i senga og bare snakke og kose sammen, vi fant liksom aldri på noe med noen andre eller liggnende. Jeg har derfor svært liten kunnskap om hva jeg kan finne på med min nye kjære.

Som sagt er jeg nå 19 år, kjæresten er to år yngre enn meg. Hun er svært overfladisk og vil finne huset mitt "mindre fint". Jeg er derfor redd for å tilbringe mye tid med henne i huset mitt. Men altså, jeg må jo ta med hun hjem til meg en eller annen gang, og selvsagt, vi kommer jo til å ha sex på rommet mitt og sånt, men det å ligge på rommet som jeg gjorde i "ungdomsalderen" er ikke noe hun vil finne interresant.

Det jeg da lurer på er hva jeg kanfinne på med kjæresten når jeg fks er hjemme hos meg? Og ellers.

Setter stor pris på gode og utfylte svar, også egne erfaringer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om dere liker hverandre så ser jeg ingen problemer. Om hun finner huset ditt "mindre fint" så er det hennes problem. Hvis det ser ut som et høl kunne du jo alltid prøvd å fikse litt.

Jeg skjønner ikke hvordan det forrige forholdet ditt varte så lenge uten litt moro i senga.

Trojan Magnum - 50 Pack (joke)

Ellers kunne dere sett en film begge liker, eller dra på kino eller spise ute. mulighetene er mange!

Jeg er vanligvis ikke noe særlig for at jenter under 18 skal være med gutter som er mye eldre enn dem, men 2 år er det ikke så mye så det er greit. :)

Snakk med henne og hør hva hun har og si. Hun vet sikkert hva hun liker bedre enn oss på forumet. :)

Lenke til kommentar

Trådstarter, om hun er så overfladisk at hun ikke klarer å ta deg for den du er,

er hun da verd å bringe videre i livet ditt? Greit nok at en gjerne vil fremstille seg

selv i positivt lys, særlig i starten av et forhold, men dine feil og mangler vil uansett

komme fram tilslutt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

At du ikke setter fram en ny dassrull når det er fritt for eksempel

Et forhold uten sex er ikke et ordentlig forhold. Da er det bedre å gå til dassrullen enn å drømme om noe man ikke får. Da kan du heller bare gå din vei å finne noen du liker bedre.

Hvis du har lyst kan du sjekke ut SkyyJohn2 på youtube. Han lager noen morsomme og smarte videoer og svarer på spørsmål fra folk som lurer på ting om sex og slikt.

Edit:

Nå er jo ikke jeg en ekspert på temaet, men det er det mange andre som er. Jeg er sikker på at hvis du leter litt, enten det er på youtube eller andre steder så kan du få mange nyttige tips og råd!

Men bruk hodet før du finner på noe. Noen av tipsene til skyyjohn er mere for "layin' pipes" enn forhold.

Endret av JohnsonJr
Lenke til kommentar

Hmm, må si jeg holder litt med Marty lengre opp her. Men der igjen, så vet jeg ikke helt hva du mener med overfladisk. Når du fremstiller henne på den måten du har skrevet så ser jeg for meg en skikkelig bimbo som fnyser av personer som er mindre rik enn henne. Det er såklart bare mitt bilde av henne utifra det lille du beskrev der, men om hun er sånn - så ønsker jeg deg lykke til! Hehe.

Men fra spøk til revolver, det dere kan gjøre er jo å se film, spille tv-spill, spille kort, lage mat, bake, ha kose-tid foran fjernsynet, ha sex, gå dere en liten tur rundt nabolaget, prate.. Hmm, egentlig alt du selv kan gjøre når du er alene - bare med henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men fra spøk til revolver, det dere kan gjøre er jo å se film, spille tv-spill, spille kort, lage mat, bake, ha kose-tid foran fjernsynet, ha sex, gå dere en liten tur rundt nabolaget, prate.. Hmm, egentlig alt du selv kan gjøre når du er alene - bare med henne.

Enig, for at et forhold skal fungere må dere ha det gøy sammen! :thumbup:

Om det er noe du misliker med henne, så si det til henne. Om hun ikke takler det får det bare gå som det går. Verden går ikke rundt hun. Seriøst, hvis hun gjør noe du ikke liker så er det bare å snakke med henne. Om du ikke klarer å snakke med henne så kommer det ikke til å fungere i det hele tatt. Vær ærlige med hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...