Populært innlegg muffincoil Skrevet 15. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg, en 26 år gammel mannlig litteraturstudent, skal lese hele Stephenie Meyers “Twilight” fra 2005 og skrive en liten oppdatering på http://muffincoil.blogspot.com/ for hvert kapittel. Dette fordi jeg liker å vite hva jeg snakker om når jeg skal uttale meg om noe og "Twilight" tross alt er et fenomen som mange elsker å diskutere. Hvis jeg skal kunne delta i slike diskusjoner føler jeg at jeg må ha lest minst én av bøkene. Dersom prosjektet blir vellykket (hva nå enn det medfører) skal man ikke se bort ifra at jeg fortsetter med resten av bøkene i serien også. 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg War Skrevet 15. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. mai 2012 Var på et ball hvor en gutt snakka om at han hadde lest Twilight , poff - alle jentene satt hos han resten av kvelden. Aldersgruppe 23-30. 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mannen med ljåen Skrevet 15. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. mai 2012 Lykke til. Jeg vurderer selv å gå på biblioteket og låne Twiligt som lydbok. Dette for å kurere søvnløshet. 14 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Var på et ball hvor en gutt snakka om at han hadde lest Twilight , poff - alle jentene satt hos han resten av kvelden. Aldersgruppe 23-30. Trist. 6 Lenke til kommentar
muffincoil Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Var på et ball hvor en gutt snakka om at han hadde lest Twilight , poff - alle jentene satt hos han resten av kvelden. Aldersgruppe 23-30. Da har jeg forhåpentligvis det å se fram til Lenke til kommentar
muffincoil Skrevet 16. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2012 Post om tredje kapittel ute nå. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg leser bloggen din. Twiligt er enda verre enn jeg trodde. Liker kommentarene dine: Den kalde, fine tida er kommer til Forks, og Bella blir dypt rørt av at faren har stått opp tidlig og lagt kjetting på dekkene til pickupen hennes. Hun legger imidlertid ikke merke til dette før hun har parkert bilen ved skolen og oppdager at det er noe blankt på det ene hjulet. Mye tyder på at Stephenie Meyer aldri har kjørt med kjetting. Enten dét, eller så er Bella kraftig hørselshemmet. Jeg har kjørt med kjetting flere ganger. Det går ikke an å ikke merke det. :nei2: 3 Lenke til kommentar
War Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Du burde legge inn bilder i bloggen. For eks like bred som teksten og 5 cm høy som har samhold med teksten. Må værra moro å les også. 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Haha, kommer definitivt til å følge bloggen din! Kan bli interessant å høre hva en som har litt peiling på litteratur har å si om boka. 2 Lenke til kommentar
muffincoil Skrevet 16. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2012 Du burde legge inn bilder i bloggen. For eks like bred som teksten og 5 cm høy som har samhold med teksten. Må værra moro å les også. Takk for tipset. Har aldri vært særlig god når det gjelder å presentere det jeg produserer. Skal ha det i bakhodet fra nå av. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Dette var et strålende tiltak. 3 Lenke til kommentar
Belle_ Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) Fantastisk! Og dette kommer fra en jente i beste Twilight-alder som hater bøkene verre enn pest og kolera. *spy* ..og ja, jeg har lest dem. Alle 4. Fordi...jeg var gal i gjerningsøyeblikket. (Og det tok faktisk bare et øyeblikk å lese dem .) Endret 18. mai 2012 av Belle_ 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Fantastisk! Og dette kommer fra en jente i beste Twilight-alder som hater bøkene verre enn pest og kolera. *spy* ..og ja, jeg har lest dem. Alle 4. Fordi...jeg var gal i gjerningsøyeblikket. (Og det tok faktisk bare et øyeblikk å lese dem .) Er du singel?! 3 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Takk, trådstarter. Jeg gleder meg allerede til neste oppdatering. 1 Lenke til kommentar
muffincoil Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Takk, trådstarter. Jeg gleder meg allerede til neste oppdatering. Du har kanskje sett det allerede, men jeg oppdaterte bloggen en liten time etter innlegget ditt Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Digger bloggen, nå slipper jeg lese bøkene. 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Mener du at du ellers ville ha gjort det? 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 De bøkene og hunger games sto på sommerlisten. Kan jo ikke si de er dårlige uten å ha lest de. Med vampyrfilmen som kom sist var grusom å se, hu var sur hele tiden og bare klagde. Irriterende hele filmen. 1 Lenke til kommentar
Belle_ Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Fantastisk! Og dette kommer fra en jente i beste Twilight-alder som hater bøkene verre enn pest og kolera. *spy* ..og ja, jeg har lest dem. Alle 4. Fordi...jeg var gal i gjerningsøyeblikket. (Og det tok faktisk bare et øyeblikk å lese dem .) Er du singel?! Veldig lite singel, ja. Gift, med baby og hele pakka. Fint, nytt kapittel forresten. 3 Lenke til kommentar
muffincoil Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Femte kapittel oppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå