Torhild Jansen Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 En håndfull blomsterstøv. Bildet er fjernet. Beskrivelse: .................................... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Kan ikke gi kritikk.... men utrolig nydelig! Ser ut til at han bukker og takker for maten 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Kan ikke gi kritikk.... men utrolig nydelig! Ser ut til at han bukker og takker for maten Ja, du ser det samme som jeg ser Lenke til kommentar
40D Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg ser ikke det dere ser. Han sier: skitt et fotoapparat her, nå? Jeg har jo mat over hele meg. Arrgh 2 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg ser ikke det dere ser. Han sier: skitt et fotoapparat her, nå? Jeg har jo mat over hele meg. Arrgh Ta bilde av meg og legg det ut på Digit - sa han Tekk for kommentarene! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Skremmende nær dette! Artig å se! Sikkert ikke allergisk heller du da....! 4'er herfra på denne støvete typen! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Meget klart med fine farger,den kommer nesten ut av bilde!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg